Skip to main content

Complimentendag

  • 15 June 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Dag NS,

Afgelopen maandag stapte ik in de trein op bij Laan v NOI. Ik had de hele dag al gezeten en besloot om lekker te hangen/staan in de trein. Mijn paraplu en tas had ik tussen me benen op de grond gezet. Ik zat heerlijk op mijn mobieltje zonnebrillen uit te kiezen. Ik verdwaal meestal niet zo snel in mijn mobiel, maar de tijd vloog voorbij. Voordat ik er erg in had moest ik uitstappen. Dit ging vrij vluchtig. Ik pakte me paraplu en racete de trein uit. Vervolgens de fiets gepakt om rustig richting huis te gaan. Tijdens het fietsen voelde het erg licht op mijn rug. Ik dacht, shit, is dit mij nu serieus overkomen!? Me tas laten liggen in de trein!? Idioot die je bent! Snel met de NS klantenservice gebeld en een nette meneer stond mij direct te woord. Nadat ik 5 min vragen had beantwoord ging de meneer contact leggen met de trein. Ik zou vervolgens worden terug gebeld als ze iets hadden gevonden. Binnen 10 min werd ik direct gebeld! Meneer, we hebben goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat uw tas is gevonden. Het slechte nieuws is dat hij nu richting Hoorn gaat en daar wordt geplaatst in een locker. Het duurt dan enkele dagen voordat de tas weer naar u wordt opgestuurd. Ik was uiteraard al lang blij dat mijn tas was gevonden en dankte de mevrouw. Vandaag is mijn tas netjes afgeleverd middels PostNL. Super blijf hiermee!

Via deze weg wil ik jullie (NS) dan ook hartelijk bedanken voor de uitstekende, goede, snelle en professionele service. Ik weet dat jullie vaak negatief in het nieuws zijn, maar een dikke compliment mag er ook wel eens vanaf!!

1 reactie

Goedemiddag wilbrinkmark, Welkom op de NS Community!

Ontzettend leuk dat jouw verhaal met ons deelt! En wat fijn dat jouw verhaal een goede afloop heeft. Jouw tas heeft een mooie reis gemaakt maar is gelukkig weer herenigt met jou. Dit overkomt je geen tweede keer weer. 

Reageer