beantwoord

Contact met P&O

• 10 March 2018
  • 45 reacties
  • 4236 Bekeken

Beste NS,
Hoe kom ik in contact met Personeel en Organisatie van NS?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 12 March 2018, 11:32

Bekijk origineel

45 reacties

Misschien heeft u iets aan de volgende link. https://werkenbijns.nl/contact/
Ik denk via de klantenservice, het aanspreekpunt voor de reiziger.
Hallo Nico Beentjes,

Wat is de reden dat je contact wilt leggen met P&O? Als dit naar aanleiding van een vacature is dan wil ik je adviseren dit via de link van Nooduitgang te doen.

Mocht dit voor een andere reden zijn dan lees ik dat graag en zal ik kijken of ik je verder kan helpen.
Ik denk dat ik een oplossing voor een probleem heb, maar het is aan P&O om te beoordelen of ze daar op in willen gaan.
Mocht dit voor een andere reden zijn dan lees ik dat graag en zal ik kijken of ik je verder kan helpen.[/quote]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat is het probleem dat opgelost kan worden ?
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat is het probleem dat opgelost kan worden ?

Ik denk dat ik een methode heb om treinbestuurders die een mens voor de trein hebben gehad te de-traumatiseren, en wel binnen een week. Die ervaring is iets verschrikkelijks voor een bestuurder, die hem of haar blijft achtervolgen. Maar uit de aard van de zaak dient dit met voorzichtigheid benaderd te worden. Ik hoop via Personeel en Organisatie een geschikte manier te vinden om dit (gratis) aan te bieden. Het zal aan hen zijn daarover te oordelen. Maar eigenlijk vind ik dat deze mogelijkheid aan de bestuurders moet worden voorgelegd, omdat het hun leven betreft en het uiteindelijk hun keuze zou moeten zijn.
Heel goed dat je daar over nadenkt en een eventueel hulp kan aanbieden.
Een methode welke binnen een week werkt lijkt me wel een uitdaging. De huidige begeleiding en het aangeboden hulpprogramma vanuit het bedrijf beslaat nu bij geheel doorlopen een periode van 3 maanden.

Krijgen we alhier nog terugkoppeling hoe je plan wordt ontvangen door P en O ?
(overigens heet een treinbestuurder in Nederland: Machinist).
Heel goed dat je daar over nadenkt en een eventueel hulp kan aanbieden.
Een methode welke binnen een week werkt lijkt me wel een uitdaging. De huidige begeleiding en het aangeboden hulpprogramma vanuit het bedrijf beslaat nu bij geheel doorlopen een periode van 3 maanden.

Krijgen we alhier nog terugkoppeling hoe je plan wordt ontvangen door P en O ?
(overigens heet een treinbestuurder in Nederland: Machinist).

Terugkoppeling of niet, wat mij betreft wel, maar ik laat alles graag in handen van P&O. Intussen weet ik nog steeds niet hoe ik ze kan bereiken.
Wat goed dat je hier tijd en aandacht in steekt Nico Beentjes!

Als je een dienst wil aanbieden voor NS, kan je over het algemeen het best contact opnemen op deze website. Ik begrijp uit je bericht echter dat je het gratis wil aanbieden, en dat het vooral een idee is dat je met ons wil delen. Wij kunnen je voorstel altijd intern delen, als er interesse is zal er contact met je opgenomen worden. Daarvoor is het wel belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat je precies wil bieden en hoe je dit in je hoofd hebt.

Dit mag hier op het forum, maar ik denk dat het makkelijker is om ons even een privébericht te sturen via Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we je verhaal zo snel mogelijk de organisatie in krijgen. Laat je even weten wat jou het best uitkomt?
Wat goed dat je hier tijd en aandacht in steekt Nico Beentjes!

Als je een dienst wil aanbieden voor NS, kan je over het algemeen het best contact opnemen op deze website. Ik begrijp uit je bericht echter dat je het gratis wil aanbieden, en dat het vooral een idee is dat je met ons wil delen. Wij kunnen je voorstel altijd intern delen, als er interesse is zal er contact met je opgenomen worden. Daarvoor is het wel belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat je precies wil bieden en hoe je dit in je hoofd hebt.

Dit mag hier op het forum, maar ik denk dat het makkelijker is om ons even een privébericht te sturen via Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we je verhaal zo snel mogelijk de organisatie in krijgen. Laat je even weten wat jou het best uitkomt?

Ik zou graag direct met iemand communiceren die terzake kundig is en beslissingsbevoegdheid heeft. Niet via dit forum.
Ik kan dat contact meestal alleen voor je leggen als je een contactpersoon hebt, of aangeeft wat je precies wil betekenen. Ik zal je vraag doorzetten, maar ik verwacht dat ze graag meer info hebben. Ik kom hierop terug.
Reputatie 7
Ben overigens zelf ook wel benieuwd. Heb het al een aantal keer meegemaakt/gezien, ik denk dat je aan het persoonlijke verwerkingsproces weinig kan gaan veranderen..
Ik ben benieuwd.. even googlen op Nico Beentjes. Eens kijken wat het web te bieden heeft. ?
Ik ben benieuwd.. even googlen op Nico Beentjes. Eens kijken wat het web te bieden heeft. ?
"De grootste kwakzalver van de 21ste eeuw"
"De grootste kwakzalver van de 21ste eeuw"

Daar schrok ik ook even van, maar het komt vaker voor dat mensen dezelfde naam hebben. ?
Heel jammer dit weer.
Zelfs bij een gevoelig en zeer serieus onderwerp gaat het weer fout........
Ben overigens zelf ook wel benieuwd. Heb het al een aantal keer meegemaakt/gezien, ik denk dat je aan het persoonlijke verwerkingsproces weinig kan gaan veranderen..
Wat betreft het reguliere circuit ben ik dat roerend met je eens, de effecten van psychotherapie gaan niet diep genoeg. Wat ik (gratis) aanbied gaat heel snel en heel diep en het maakt niet uit hoe lang geleden het is gebeurd. Ik ken niets dat effectiever is. Eigenlijk is het vreemd dat we in het tijdperk van de informatietechnologie wel een computer kunnen resetten, maar niet een menselijk organisme. Dat kan dus wel met wat ik (gratis) aanbiedt.
Heel jammer dit weer.

Wat gaat er fout dan?
Heel jammer dit weer.

Wat gaat er fout dan?

Dat het antwoord van Spoor 2 als beste is gemarkeerd?
Ik kan dat contact meestal alleen voor je leggen als je een contactpersoon hebt, of aangeeft wat je precies wil betekenen. Ik zal je vraag doorzetten, maar ik verwacht dat ze graag meer info hebben. Ik kom hierop terug. Dankjewel, Chiel. Mijn emailadres is ****************
Heb je emailadres maar even weggehaald. Niet verstandig dit openbaar te zetten.
Wat er fout gaat, dat Hr. Beentjes vermeld dat hij "de grootste kwakzalver van de 21ste eeuw is" in bericht 14.
Het zeer serieuze aan dit topic is nu wel weg wat mij betreft.
Ervaring leert inmiddels dat NS Procurement in veel gevallen een goede ingang is voor dit soort zaken, ook al klinkt het niet helemaal logisch.

http://www.nsprocurement.nl/contact/
Mij lijkt het op zich wel een goed idee om conducteurs na zo'n ervaring gratis te resetten zodat ze na een week weer aan net werk kunnen. Vanuit de financiële kant bekeken.
Ik had hierboven al naar Procurement gelinkt Henk, maar bedankt voor je toevoeging! :)

Ik vind het wel belangrijk om wel even in dit topic aan te geven dat conducteurs op dit moment absoluut niet aan hun lot overgelaten worden bij zo'n nare ervaring. Gelukkig heb ik het zelf nooit nodig gehad, maar ik heb als klantenservicemedewerker regelmatig contact gehad met nazorg. Ik ben altijd onder de indruk van hun bereidheid om te helpen.

Reageer