Ook wel geinig.. Via Twitter iets over totaal versleten stoelen.
Hago kan er denk ik weinig mee maar zie (uche uche)..
En dat regelen ze dan zo (wishful thinking) in Tsjechië!
En wellicht zie je ze al wat eerder in de reizigersdienst verschijnen rondom Haarlem want daar zullen ze als eerste gaan rijden.
De NS is donderdag gestart met de vervanging van de stoelen in de SLT Sprinter. Alle stoelen zullen de komende maanden voorzien worden van kunstleer. De vervanging is hard nodig omdat de oude stoffen stoelen veel stof aantrekken en inmiddels sporen van slijtage vertonen.
...even als vervolg op mijn vorige tweet over de DDZ treinen; ze vallen echt stuk voor stuk uit elkaar van ellende.
Overigens, die panelen in de bagagerekken hangen letterlijk overal los.
Nummer stond erbij
Dat van die bagagerekken kan ik me wel iets bij voorstellen, als mensen daar van alles op smijten. Maar is verder ongevaarlijk lijkt me.
Zaken melden bij de HC...? Inkoppertje.. Die zijn ten eerste echt ver te zoeken vaak, en om naar buiten te lopen om ze te zien fluiten en vervolgens niet meer mee naar binnen mogen pas ik voor!
Gelukkig komt er in de NS app een soort meldingsknop voor 'overlast' en gevaarlijke/ongewenste situaties (of als het toiletpapier op of is of zo) en krijgt de dienstdoende HC daar ook meteen een melding van... Hoe dat in de praktijk gaat werken vraag ik me af...
Hey, in 7637 "plafond valt bijna naar beneden" zullen ze best al gezien hebben bij eerdere servicerondes of kaartcontrole
Hoe een HC zoiets doorzet naar de technische dienst weet ik niet, maar daar zal een melding via een app weinig aan toevoegen denk ik zomaar.
Met alle ophef over het coronavirus zouden de flimpjes (met name die over hoe ze dat in het buitenland doen) uit het openingstopic best wel eens realiteit kunnen worden
Dit n.a.v. iemand die zich heel druk maakte over “stoffen stoelen” en verkoudheid en zo..
En dus ook waarom ik dit topic ooit wilde starten eigenlijk (Ik ben niet helderziend, maar komt wel heel goed uit als dat eventueel zou moeten).
Ook alweer oud topic maar de instructie voor taxi is dat een mondkapje op zich voldoet (8 personen in een minibusje (tenzij instructies of afspraken met opdrachtgevers/zorginstellingen).
Maar zitplaatsen dagelijks wel ‘gereinigd’ moeten worden. Denk daarbij aan deurklinken en veiligheidsgordels.
Gedurende de dag is het dus geen probleem, en of het coronavirus een nacht ‘overleeft’ op een gordel of deurklink of knopjes van een pinautomaat, of overdraagbaar is door aanraking van oppervlakken is ook nogal discutabel.
Laat ik het zo zeggen, als je daar bang of gevoelig voor bent blijf gewoon thuis! Zoals het (huidige) advies is! En ‘was je handen stuk’ (uitspraak Mark Rutte).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.