beantwoord

De trefwoorden van een forumtopic werken niet als link

• 27 december 2015
  • 70 reacties
  • 1173 Bekeken

Toon eerste bericht

70 reacties

Jazeker! Exact hetzelfde is gebeurd. Hoe en waarom weet niemand, maar ze gaan het weer op dezelfde wijze herstellen.
Raar hopelijk gebeurt het dan niet een derde keer....
Raar hopelijk gebeurt het dan niet een derde keer....
Als jij hem nou instelt als startpagina, kun je meteen waarschuwen als het weer gebeurt. 😛
😃 😃 😃
17 dagen later :?:?
Het topic lijkt wederom op dezelfde manier te zijn verdwenen. Ik ga dit intern met de moderators nog even uitzoeken.

Het topic is weer hersteld.
Het hoort eigenlijk in het nog te vinden topic, maar dan maar hier:

De titel van de pagina waarin je een privébericht kunt sturen scrollt dwars door de menubalk heen in plaats van er achter langs:

---------------------------------------------------------------------------

Hier heb je alvast ook de screenshots van de aanvulling.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En de bovenstaande bug is nog niet verholpen.

Hetzelfde gebeurt met de getallen waarmee je naar een volgende pagina van een topic gaat, maar alleen als de muis erover hoovert, dus als het ballonnetje in beeld is. Ook het ballonnetje scrollt voor de menubalk langs:

Een linkje in een PM trekt de layout van het PM-scherm ook uit elkaar. Andere berichten even onzin van gemaakt :)

Tjonge, het houdt ons wel van de straat zo. Of forummen jullie ook op straat? Hoe dan ook, ik heb het direct gemeld.
Niet op straat, lopen en telefonen lukt me niet. Wel in de trein, en daar zit ik nogal wat uren per week 😉
Zolang je maar niet met je 2e klas gaat staan in de 1e klas, of gaat bellen in de stiltecoupé 😉
Heb netjes een 1e klas BC en bel sowieso niet in de trein 🙂
Wat betreft reactie #57 en #58:

Mij is zojuist verteld dat de bugs zijn opgelost wat betreft de page title en pagination; dit werd eerder bovenop de menubalk getoond hetgeen nu niet meer het geval is. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag.
Mij is zojuist verteld dat de bugs zijn opgelost (...)
Check! 🙂
Yes!
#58 niet opgelost 😞
Ik kan het niet herproduceren. Via welke browser (of je mobiel?)? En geldt het voor beide punten?
#58 was één punt. Laatste versies Chrome / Safari onder OS X en Safari op iPhone ook. PM moet wel een link bevatten, anders gaat het goed. Log je user agents? Dan kan je het zo zien.
Ik koppel hem eerst even terug, kijken of ze er iets mee kunnen. 'Log je user agents' klinkt voor mij als 'Shubu shubu nana'. Maar komt goed.
InSided snapt wel wat ik ermee bedoel dan 😉

Reageer