De vlieger van de familie Leeuwenkamp

• 23 augustus 2020
  • 34 reacties
  • 822 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom mag iemand geen andere mening dan de jouwe hebben? In een ander topic was jij er als de kippen bij om iemand te wijzen op de eigen verantwoordelijkheid.

Badge

Het zit je wel hoog he iMark, die eigen verantwoordelijkheid.  Maar om daar nu in elk topic over te beginnen is wel erg triest.

Ga eens lekker buiten een wandeling maken of fietsen misschien wordt je daar wat vrolijker en positiever van.

Reputatie 7
Badge +3

Het zit me helemaal niet hoog. Ik wijs jullie op jullie eigen inconsequenties. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is om te lezen. Daar worden jullie grote jongens van.

Ik geef het laatste afsluitende woord in deze hagelijke zaak aan @iMark en dan laten we de vlieger gaan......

Ik geef het laatste afsluitende woord in deze hagelijke zaak aan @iMark en dan laten we de vlieger gaan......

Edit, hij was me al voor !

Reputatie 6

Ik geef het laatste afsluitende woord in deze hagelijke zaak aan @iMark en dan laten we de vlieger gaan......

Hagelt het daar bij jullie in het noorden ?

Badge

Het zit me helemaal niet hoog. Ik wijs jullie op jullie eigen inconsequenties. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is om te lezen. Daar worden jullie grote jongens van.

Goh kun je nog lager zinken iMark, deze opmerking getuigt echt van grootsheid vanaf jouw zijde.

Reputatie 7
Badge +4

Nou nou jongens. Zo groot is het inhoudelijke verschil niet.

Wat Thom zegt. Kunnen we het netjes houden en het liefst niet off-topic?

Reageer