Deelname Actie Pilot NS Registratie je reis

• 7 juli 2020
  • 9 reacties
  • 393 Bekeken

Belofte vooraf dat bij deelname je kunt kiezen uit een 2-tal vergoedingen/cadeau's: 10 ns dagkaarten of € 100 euro shoptegoed. op 17 mei de bevestiging ontvangen dat ik 10 ns-dagkaarten ga ontvangen.

Vandaag een mail ontvangen: geen ns-dagkaarten maar daluren retourkaarten.

Bedankt ns!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gezien alleen de berichten hier al, is dit waarschijnlijk bij elke deelnemer gebeurd. Dan zou het netter zijn dit in één keer voor iedereen recht te zetten en niet alleen voor de mensen die het toevallig opvalt en er terecht over klagen.

Okay… Ik heb meegedaan aan de pilot actie maar ik heb nooit een mail ontvangen met die 10 daluren retourkaarten. Zie ik nu dat de rest ze twee maanden geleden heeft ontvangen. Hoe kan dit worden opgelost?

Hoi Seoni, welkom op de NS Community. 

Ik raad je aan om dan contact op te nemen met de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

Hallo Actiens en welkom bij de NS Community,

Bedankt voor je feedback. Ik kan dit helaas niet voor je veranderen, maar ik zal je signaal intern doorzetten.

Tot mijn spijt zie ik dat de speciale tool die wij hiervoor hadden niet meer functioneert. Telefonisch helpen we jullie hier graag mee op 088 672 1057.

Update: Ik heb nog geen privéberichten mogen ontvangen.

Ook ik heb 10 daluren dagretourkaarten ontvangen i.p.v. de beloofde 10 dagkaarten. Dit klopt niet.

Graag rechtzetten.

Goedemorgen @Actiens en welkom bij de NS Community @Astrit.

Sturen jullie mij een privébericht met daarin jullie NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dan verwittig ik het Special Care team hierover en wordt er contact met jullie gezocht.

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat voor gebruik van deze dagkaarten iedere rit apart geregistreerd moet worden. :thinking:

Reageer