beantwoord

Downloaden van omroep SLT

  • 8 March 2023
  • 2 reacties
  • 268 Bekeken

Vraagje kan jij de omroep van de SLT ook downloaden of gebruiken voor games zoals Train Simulator Classic is er een download van ook of niet?

icon

Beste antwoord door Aar 8 March 2023, 22:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Ik denk niet dat er ergens een groot bestand is wat je zou kunnen downloaden pantotje. Wij hebben het niet openbaar staan en ik heb al eerder soortgelijke vragen gehad waar ik helaas het antwoord moest geven dat het niet mogelijk is om dit op te leveren voor soortgelijke “omroep stemmen”. Dat zeggende, ik weet wel dat een groot aantal routes qua omroepen op Youtube staat wat je zou kunnen downloaden en daar de audio files van kan rippen. Ik heb helaas nul verstand van Train Simulator Classic, dus ik kan je niet helpen met informatie over how je dit hierin zou kunnen krijgen, maar Youtube staat vol goede dingen, waaronder tutorials! :D 

Reputatie 7
Badge

De beste oplossing is YouTube afstruinen naar filmpjes van omroep-liefhebbers, of zelf met de trein reizen en een opnameapparaat bij de speaker houden. 

Voor als je hulp zoekt met het toevoegen van de omroepen in een scenario. Dan raad ik het forum van DutchSims aan.

Succes!

Reageer