beantwoord

Duurder uit door werkzaamheden

• 30 mei 2014
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Door werkzaamheden moet ik omreizen. Dit kost mij extra geld aangezien ik normaal vanuit den haag via Amersfoort naar Barneveld ga en nu via ede Wageningen.

Dit kost extra geld omdat ik 2 ritten maak: met NS den haag-ede Wageningen en met Connexxion ede Wageningen-Barneveld.
Beide ritten zijn duurder dan de 2 ritten die ik normaal maak.

Hoe gaan jullie mij compenseren hier voor?
Vroeger met een treinkaartje waren de kosten gelijk bij omreizen. Ik vind het onterecht dat ik behalve er langer over moet reizen ik hier zelfs extra voor moet betalen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 31 mei 2014, 10:49

Welkom op het forum Josb!

Staat deze omreisroute via Ede-Wageningen als officieel reisadvies in de reisplanner aangegeven? In dat geval is compensatie in principe mogelijk. Ik wil je aanraden om je verzoek tot compensatie in een begeleidend schrijven op de te sturen naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Je zou verder ook een papieren kaartje kunnen kopen, als je niet in het bezit bent van een abonnement waarbij in- en uitchecken verplicht is.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar past je vraag het beste thuis.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik geloof dat hier geen compensatie regeling voor is, omdat het een aangekondigde verstoring is.
Reputatie 3
Badge
Ik zou zeggen: indien enigszins mogelijk, koop een papieren kaartje, nu het nog kan.

Denk alleen dat er met Dal Voordeel, Altijd Voordeel of Traject Vrij (buiten je traject) geen nette oplossing is.
Welkom op het forum Josb!

Staat deze omreisroute via Ede-Wageningen als officieel reisadvies in de reisplanner aangegeven? In dat geval is compensatie in principe mogelijk. Ik wil je aanraden om je verzoek tot compensatie in een begeleidend schrijven op de te sturen naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Je zou verder ook een papieren kaartje kunnen kopen, als je niet in het bezit bent van een abonnement waarbij in- en uitchecken verplicht is.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar past je vraag het beste thuis.

Reageer