beantwoord

e-ticket te laat vis mail

  • 20 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hoi. Ik was thuis en ik had een e-ticket besteld, ik had dit ruim een uur van te voren gedaan aangezien er gezegd werd dat het tot een uur kon duren. Ik had gelijk een bankafschrift gezien dus ik ging er van uit dat het goed was gegaan. Op het station had ik de mail vervolgens niet in mijn box en moest ik alsnog een nieuw fysiek kaartje kopen. Is er iets wat ik kan doen voor een terugbetaling?

 

mvg. Wouter

icon

Beste antwoord door loklok8 20 augustus 2020, 10:11

Als het E-ticket nog niet geopend is, open hem dan niet alsnog, dat maakt het restitutie proces gemakkelijker. In principe kunnen identieke tickets (traject, datum, klasse, naam etc.) gerestitueerd worden via de klantenservice

Bekijk origineel

3 reacties

Via*

Reputatie 7
Badge +1

Als het E-ticket nog niet geopend is, open hem dan niet alsnog, dat maakt het restitutie proces gemakkelijker. In principe kunnen identieke tickets (traject, datum, klasse, naam etc.) gerestitueerd worden via de klantenservice

De laatste tijd toch wel weer veel van dergelijke berichten op dit forum. Lijkt mij toch iets voor de IT-afdeling van NS om dit op te pakken.

Reageer