Een beetje trucage mag, maar....

• 10 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 375 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 19108 reacties
Het is wel aardig om eens goed naar deze foto te kijken. Waarom plaatst NS een foto die niet klopt, en op deze wijze getrukeerd is?

Merkwaardig gedaan. Of heeft de maker liggen suffen? Deze dame rijdt de file ontspannen voorbij in de trein, maar eeeh...

10 reacties

Badge +3
Haha, ik zie hem!

Zal wel een M (motorway) in de UK zijn, en geen Eurostar of zo... want wegens de bekleding VIRM :P

Goed gespot! Beetje zoals die 'belgenmop' met de proef van links rijden in Wallonië en rechts in Vlaanderen.. of toch maar in het midden?
Reputatie 3
Zou simpel te verhelpen geweest zijn door de foto te spiegelen...
Badge +3
Doen we.. ziet er al veel normaler uit :P

Reputatie 7
Badge +3
Daarnaast geeft het ook een verkeerd voorbeeld door die tas op de stoel.

En lekker onrealistisch, alleen zitten in een vierzitje
Badge +3
Joh @Momo binnenkort nemen we plaats op tribunes, toch?

Ga je kleermakerszit of yoga houding maar vast oefenen... Dûh..

Het interieur in de trein gaat in de toekomst radicaal veranderen. Er komen niet meer alleen stoelen in de trein, maar ook kantoortafels, hangplekken en zelfs tribunes. Dat idee heeft NS gepresenteerd tijdens de Innovation Expo 2018. Het concept wordt het komende jaar nader uitgewerkt, getest en zo nodig aangepast.

Komende jaar getest? Is het al 1 april ergens soms, of bij Hildebrand @treinreiziger of Mecanoo in de bol geschoten?

Moet ik dan met mijn nek in het kruis van het meisje rechts zitten of zo? Té grappig...

Bron: https://www.treinreiziger.nl/trein-toekomst-tribunes-en-kantoortafels
Daarnaast geeft het ook een verkeerd voorbeeld door die tas op de stoel.
Dat hebben we in het verleden al vaker gezien, zoals bijvoorbeeld een brochure waarin een jongen de voeten op de bank heeft.
Reputatie 7
Badge +3
Joh @Momo binnenkort nemen we plaats op tribunes, toch?

Ga je kleermakerszit of yoga houding maar vast oefenen... Dûh..

Het interieur in de trein gaat in de toekomst radicaal veranderen. Er komen niet meer alleen stoelen in de trein, maar ook kantoortafels, hangplekken en zelfs tribunes. Dat idee heeft NS gepresenteerd tijdens de Innovation Expo 2018. Het concept wordt het komende jaar nader uitgewerkt, getest en zo nodig aangepast.

En dan vooral gaan testen tijdens een drukke spits wanneer het regent of een pak sneeuw ligt en iedereen met vieze en natte schoenen die tribune op klimt lekker tussen de op de onderste rij zittende medereizigers door. Binnen de kortste keren is dat één grote baggerzooi.
Scherp Thom!

Ik ga onze collega's die gaan over de content op de site even wakker schudden 😉
Ik had Robert z'n afbeelding geopperd maar het is helaas toch anders opgelost 😛
Reputatie 7
Badge +3
Maar weer een tas op de stoel 🙄
Of mag dat met een Business Card?

Reageer