Een nieuwe Rank

Wat is dit voor een onzin een privébericht met bovenstaande mededeling. We doen niet mee aan een online game waar je een level hogerop komt in mijn ogen volkomen zinloos en kansloos of valt er wat te winnen ofzo???, met vriendelijke groet M.A. Gejas.

30 reacties

Ik help graag!
Sivan, ik gun je echt een goed salaris, maar wij betalen met z'n allen voor de NS. Misschien moeten we in deze wereld eens niet overal op willen/moeten reageren. Gezien de reacties hier ben ik niet de enige die deze "contacten" onzin vind.
Ik log nu uit (als dat mogelijk is, heb die knop nog niet gevonden!).
Hartelijke groet, Marina 💃🏼
Dag Marina.

Fijn dat het je is gelukt je instellingen aan te passen.
Hoe kan het zijn dat ik vandaag ineens een mail krijg van NS over deze onzin (dat ik een berichtje heb in mijn account hier) terwijl ik in geen maanden iets heb gepost, niet ben ingelogd hier. Behalve dat ik net een serieus bericht heb gestuurd naar PRORAIL, toch niet hetzelfde als NS.
Gelukkig kon ik deze onzin uitzetten en dat heb ik dan ook meteen gedaan.
NS denk ff na en beperk je tot waar je voor wordt ingehuurd.
wb Sivan 😉 ▶️

https://youtu.be/2JhRgFLdRI8
Hoi allemaal.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen fan is van de ranks en badges. Om die reden hebben we het ook mogelijk gemaakt om ze zelf uit te zetten in je profiel. Dan heb je er niet mee te maken en als het goed is ook geen last van.
Reputatie 5
Badge
Hmmm. Lekken er hier nu OV-Chipkaartfoto's? Is dat geen privacyschending? 😉
met wederom mijn tijdloze foto. :$:8:)

Zolang er nu niet ineens mevr. N. Ooduitgang staat is het goed 😛
Zie je dat hele Rank systeem zorgt alleen maar voor ellende wat moet je ermee en fijn om te weten dat je het uit kan zetten

Heb vandaag mijn nieuwe ov kaart ontvangen, met wederom mijn tijdloze foto. :$:8:)

Vroeger stond er:
Dhr. *.*. *****

Nu
*.*. *****

:S

Of is dit het verkeerde topic :?🆒
Zie je dat hele Rank systeem zorgt alleen maar voor ellende wat moet je ermee en fijn om te weten dat je het uit kan zetten
Reputatie 7
Badge
Als je bij opgelost kijkt zie je dat jij een score van 6 hebt en MvanGelder 39. En je zesde opgeloste topic is waarschijnlijk per ongelijk een verkeerde klik van TS.

Dat is niet waar hoor. Ook mijn zesde opgeloste topic was gewoon een goede actie van mij om TS te helpen en dat heb ik heel goed gedaan vind ik. Daarom heeft de TS mij toen ook uitgekozen als beste antwoord. Omdat hij zo blij met mij was dat ik hem zo goed geholpen heb.
Als je bij opgelost kijkt zie je dat jij een score van 6 hebt en MvanGelder 39. En je zesde opgeloste topic is waarschijnlijk per ongelijk een verkeerde klik van TS.
Reputatie 7
Badge

Nou dan slaat het ranksysteem ook nergens op, want ik heb meer goede antwoorden en dan zou ik ook Reisleider moeten zijn. Maar ik zal wel te kritisch zijn....

Hoezo heb jij meer goede antwoorden dan mij?
Badge +3
@Henk_NL #15 Da's natuurlijk wel bekend. Ik laat het gewoon staan, ook al geil ik niet op status of hiërarchie, laat staan dat ik mensen tegen me op wil laten kijken, maar als anderen dat willen doen dan mag dat en weten ze dat ;)

Maar een machinist noem ik gewoon meester (ook al had ik zijn vader kunnen zijn) en een gezagvoerder met 4 strepen die mij van A naar B mag vliegen groet ik ook met respect. Zit er in gebakken 😃
Volgens mij hebben dir ranks alleen maar te maken met de hoeveelheid reacties die je geeft. Nog 12 en dat ben je ook intercity.

Maar dat is het punt, niemand weet wat het betekent.

Dat klopt niet hoor, intercity ben ik namelijk al geweest een paar maanden terug.

Nou dan slaat het ranksysteem ook nergens op, want ik heb meer goede antwoorden en dan zou ik ook Reisleider moeten zijn. Maar ik zal wel te kritisch zijn....
Waarderingen zijn die groene poppetjes uit mijn hoofd, die +1. Ik heb ook niks met al die bling-bling badges, ranks, et cetera. Je kunt ze hier uitzetten. Dan zien anderen niet meer welke rank je hebt, zoals bij mij links.
Reputatie 7
Badge
Ja dat snap ik inderdaad ook niet. En wie zorgt er eigenlijk voor dat dat hartje word gevuld met blauw?
Badge +3
Ik vind het wel geinig maar dat half gevulde hartje is mij nog niet helemaal duidelijk. Zijn dat de groene smileys of aantal als 'beste' beantwoorde vragen (ik zit op 92 meen ik, dus doorgaan tot 100?)
Reputatie 7
Badge
Volgens mij hebben dir ranks alleen maar te maken met de hoeveelheid reacties die je geeft. Nog 12 en dat ben je ook intercity.

Dat klopt niet hoor, intercity ben ik namelijk al geweest een paar maanden terug.

Reputatie 7
Badge

Nee, het is hier geen speeltuin en zoals ik al zei, het is zinloos, reisleider, intercity, nou en ? Wat betekent het ?

Dit zijn toch leuke titels?
Ik ben volgens de ranks nu ook een reisleider. 🙂 Daaraan kan je dus zien dat ik de afgelopen tijd veel mensen heb geholpen op het forum en dat mijn bijdrage gewaardeerd word.
Als kritisch bent verdien je blijkbaar geen badges :D

Bij 50 goede antwoorden krijg je een badge.
Mee eens, kinderachtig en de ranks zijn betekenisloos want het zegt niemand wat.

Het gaat gewoon om het idee, het gebaar is toch leuk? of niet soms?

Nee, het is hier geen speeltuin en zoals ik al zei, het is zinloos, reisleider, intercity, nou en ? Wat betekent het ?
Reputatie 7
Badge
MvanGelder, gelukkig toch iemand die het ermee eens is. Zou je nou zoveel reis tegoed kunnen winnen bijv. Zoveel x 100,- en zoveel x 50,- of bijv. Dagkaarten, zwerfkaarten dat zou leuk zijn. En bovendien goed voor het imago van de Ns en na tig jaren de klanten een poot uitgedraaid te hebben moet er toch wel een potje voor dit soort dingen zijn met vriendelijke groet.

Waarom stoor je je hieraan? je hoeft geen gebruik te maken van de ranks hoor. Je kan ze gewoon verwijderen en dan staat het niet meer bij je account.
Reputatie 7
Badge
Mee eens, kinderachtig en de ranks zijn betekenisloos want het zegt niemand wat.

Het gaat gewoon om het idee, het gebaar is toch leuk? of niet soms?

Reageer