Skip to main content

Hallo,

Ik ga aan de slag als servicemedewerker fietsenstalling. En nu heb ik schoenen meegekregen maar ik kan deze niet aan hebben. Mag ik ook eigen schoenen aanschaffen? Zo ja, aan welke eisen moeten deze schoenen dan voldoen?

Hoi Poll1972,

Ik neem aan dat je contactgegevens hebt van je nieuwe werkgever? Of van Personeelszaken? Lijkt me goed om de vraag daar te stellen. Op deze community helpen reizigers elkaar en ik betwijfel of iemand van ons deze vraag kan beantwoorden.

Zie mijn reactie onder je andere (dubbel)post eisen schoenen servicemederwerker fietsenstalling | NS Community - ik zal deze hier aanmelden om te verwijderen.

Hi Poll1972 - er zitten hier voornamelijk reizigers op dit forum, geen medewerkers… wellicht kun je contact opnemen met de fietsenstalling zelf? Of met iemand die je eerder (in het sollicitatieproces) hebt gesproken? Ik zie geen specifieke contactgegevens van individuele fietsenstallingen. Wellicht anders via de klantenservice van NS: Fietsenstallingen | Klantenservice | NS (contactmogelijkheden onderaan)

Zoals gezegd vraag het aan je werkgever. Heb je direct antwoord!

Geen officieel antwoord, maar het zullen vast stalen neuzen zijn of een specifieke kleur/materiaal. Als je eigen schoenen in dezelfde kleur/materiaal/stalen neuzen etc koopt zie ik het probleem niet. Maar vraag dit vooral aan de werkgever en veel plezier met je nieuwe baan!

Reageer