Enquête deelname verzoek voor afstudeeronderzoek - Reisgedragverandering en Mobilty as a Service

• 2 september 2019
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Beste treinreizigers,

Binnenkort hoop ik af te studeren van mijn master aan de TU Delft met een onderzoek naar de effecten van Mobility-as-a-Service (MaaS). Dit nieuwe mobiliteitsconcept is flink in ontwikkeling en kan de huidige manier van transport behoorlijk veranderen. Om een inschatting te maken van de effecten ben ik benieuwd naar hoe jij denkt dat je je reisgedrag zal aanpassen met MaaS! Hiervoor heb ik een enquête opgesteld. Invullen ervan duurt 8-10 minuutjes. Dit kan via deze link: https://www.surveygizmo.eu/s3/90159556/167484f2d991
Jullie hulp wordt enorm gewaardeerd! Tevens maak je door mee te doen aan de enquête kans op 1 van de 5 bioscoopbonnen t.w.v. 10 euro. Help jij mij afstuderen?

Met vriendelijke groet,

Rein de Viet

4 reacties

Goedenavond reindeviet en welkom bij de NS Community!

Ik maak zelf helaas vrijwel geen gebruik van het openbaar vervoer, dus heb naar mijn idee ook weinig toe te voegen aan je onderzoek. 😅Ik wil je echter wel succes wensen en hoop op nuttige input door andere gebruikers!
Badge +3
MaaS speelt al enkele jaren natuurlijk, en zelfs het design van nieuwe ov-chip poortjes door de TU Delft heeft al de nodige aandacht.

Simpeerl, duidelijk/helder, toegankelijk (voor mensen met beperking) en zo. Nu nog ongewenste reizigers (zwartrijders) 100% tegenhouden, maar da's een ander verhaal.

Ik zal er die 10 minuten wel even aan besteden. Persoonlijke info die ik bij surveys geef is altijd fictief/anoniem, maar je kan me ook via hier (deze NS Community) benaderen natuurlijk.
@reindeviet, maak je de resultaten achteraf ook bekend? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hun reisgedrag zouden aanpassen met MaaS.
Bedankt voor jullie deelname @Martin7182 & @Robert B

@Stijn NS Ook als niet treinreiziger (eigenlijk juist als niet treinreiziger) zijn we benieuwd naar je respons. .

@Martin7182 resultaten zullen achteraf beschikbaar komen op de TU Delft repository. Ik kan echter ook dit topic gebruiken om een link daarvan te plaatsen.

Reageer