beantwoord

Enqueteren

• 11 april 2014
  • 5 reacties
  • 1050 Bekeken

Beste NS,

Voor mijn opleiding communicatie aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen ben ik aan het afstuderen. Daarvoor moet ik onderzoek doen. Hiervoor moet ik enquêtes gaan afnemen. Het gaat vooral over de hotelmarkt. Wat natuurlijk ook een link heeft met de reiziger bij de NS.

Is het mogelijk / toestemming om deze enquêtes af te nemen in de trein? Het zou heel erg fijn zijn! Reizigers hebben relatief wat meer tijd hiervoor.

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Loes 11 april 2014, 14:10

Hoi Mannonpatty,

Misschien dat een moderator een snellere ingang heeft, maar het is niet toegestaan om zonder toestemming van NS te mogen enquêteren op stations of in de trein. Ik denk ook dat het het slimst is om anders even contact op te nemen met de Klantenservice, want die kunnen misschien direct de juiste ingang geven om toestemming te vragen.

Anders zou ik het ook niet zo snel weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Nee ga weg
Nee ga weg
Nou, wat een verzet .. ;)

En Manon, het lijkt mij niet zeer verstandig om je mobiele telefoonnummer (overal) op het internet te slingeren.
Hoi Mannonpatty,

Misschien dat een moderator een snellere ingang heeft, maar het is niet toegestaan om zonder toestemming van NS te mogen enquêteren op stations of in de trein. Ik denk ook dat het het slimst is om anders even contact op te nemen met de Klantenservice, want die kunnen misschien direct de juiste ingang geven om toestemming te vragen.

Hoi Mannonpatty,

Dankjewel!!
Zojuist met de klantenservice gebeld.
Hallo Manon,

Ik heb je vraag verplaatst naar het 'Off topic forum'. Loes heeft het juiste antwoord gegeven op de vraag. Succes verder met je onderzoek.

Vriendelijke groet,
Marjan

Reageer