Voor mijn opleiding communicatie aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen ben ik aan het afstuderen. Daarvoor moet ik onderzoek doen. Hiervoor moet ik enquêtes gaan afnemen. Het gaat vooral over de hotelmarkt. Wat natuurlijk ook een link heeft met de reiziger bij de NS.
Is het mogelijk / toestemming om deze enquêtes af te nemen in de trein? Het zou heel erg fijn zijn! Reizigers hebben relatief wat meer tijd hiervoor.
Ik hoor het graag!
Beste antwoord door Loes
Hoi Mannonpatty,
Misschien dat een moderator een snellere ingang heeft, maar het is niet toegestaan om zonder toestemming van NS te mogen enquêteren op stations of in de trein. Ik denk ook dat het het slimst is om anders even contact op te nemen met de Klantenservice, want die kunnen misschien direct de juiste ingang geven om toestemming te vragen.
Anders zou ik het ook niet zo snel weten.
Bekijk origineel
Misschien dat een moderator een snellere ingang heeft, maar het is niet toegestaan om zonder toestemming van NS te mogen enquêteren op stations of in de trein. Ik denk ook dat het het slimst is om anders even contact op te nemen met de Klantenservice, want die kunnen misschien direct de juiste ingang geven om toestemming te vragen.
Anders zou ik het ook niet zo snel weten.