Het bewijs ;-)

Het bewijs ;-)
Ze nemen de spoorwegpolitie wel heel letterlijk...
Grappig detail: De striping/livery zoals het op deze afbeelding is toegepast, is door hetzelfde bureau ontworpen als het Flow design van NS, wat als eerste is toegepast op de VIRM:
https://studiodumbar.com/work/ns en https://studiodumbar.com/work/dutch-police.
En dat Studio Dumbar is weer opgericht door de ontwerper van het NS logo, Gert Dumbar.
En zo is het cirkeltje weer een soort van rond. Denk ik. Soort van.
Het forum is aan het instorten, ik kan nu niet meer topic's laden en zal het moeten doen met de eerste paar recente topic's...
Oh, en m'n eigen posts editen kan ik ook niet meer, tenzij ik eerst op de 3 puntjes van een andere post druk en dan op die van mij…
Ja, veel vreemde weergaven en time-outs. Gremlins
Op https://community.ns.nl/search/activity/recent is het aantal nieuwe reacties niet te zien:
Terwijll het op https://community.ns.nl bij Recent actief er wel bij staat:
Ook wel bijzonder, de tekst voor Beste antwoord / Like / Quote ontbreekt bij veel reacties maar niet allemaal…
Op https://community.ns.nl/search/activity/recent is het aantal nieuwe reacties niet te zien:
Gainsight heeft helaas weer een nieuwe lading bugs uitgerold. Op de Eurail-community hetzelfde probleem.
De “Toon meer” knop is ook verdwenen:
Verder dan de eerste zoveel topics kun je dus niet…
Edit: Oh, dat was wat . Ik ben lekker scherp weer…
Als je nog een stijlfoutje ziet na het posten kan meteen editen ook niet meer. Eerst de pagina opnieuw laden en dan lukt het meestal nog wel, niet altijd. Na een tijdje ook, dat dan weer wel. Mijn beste vrienden zitten niet bij Gainsight. Ze hebben me een jaar lang geblokkeerd hier en dat was natuurlijk heel terecht en verdiend.
Eigenlijk hoort dit in ons cabarettopic met satire niet thuis, het is niet om te glimlachen.
Mijn beste vrienden zitten niet bij Gainsight.
Het is soms net of ze de testomgeving en productieomgeving hebben verwisseld. Het is bijna knap zoveel bugs er steeds maar weer tevoorschijn komen… Zelfs zonder testen zou dat nog moeten opvallen.
Op het KPN forum ook klachten (o.a. ook over de “toon meer” knop). Daar is het met de bugs net zo'n bende als hier.
Kijk je op één van de willekeurige fora op deze pagina, dan zie je overal dezelfde problemen : https://www.gainsight.com/customer-communities/examples/
Sorry, ik had honger.
Zonder gekheid, ik vroeg me al af waar ie was en zat driftig mijn Chrome extensies na te lopen..
Fijn dat dit ook op de vrijdag is doorgezet, dan zit je zeker tot de maandag mee .
Zet nooit dingen door op productie op de vrijdag!!!!
Excuses heer Thom, ik moet hier wel om glimlachen, maar meer om hoe pijnlijk gênant dit eigenlijk is.
Joepie, alles is weer zoals het hoort.
Excuses heer Thom, ik moet hier wel om glimlachen, maar meer om hoe pijnlijk gênant dit eigenlijk is.
Tja, zo kun je het ook zien, ;-)
Gaat niet helemaal goed op Blaak En de Klantenservice bevindt zich vandaag natuurlijk in Paramaribo
Tja, treinvervangende bussen.
Zijn de informatieborden elke Koningsdag oranje? Het valt me namelijk nu pas op .
Ook apart, er wordt volgend weekend gewerkt tussen Zwolle en Meppel.
Geen 9000 sprinters (dus reisassitentie nodig), maar wél een extra IC
Ook apart, er wordt volgend weekend gewerkt tussen Zwolle en Meppel.
Geen 9000 sprinters (dus reisassitentie nodig), maar wél een extra IC
Eindhoven Centraal - Zwijndrecht met extra stops te Zwolle en Meppel? Juist ja.
Ze zijn er snel bij, de informatie voor de aangepaste dienstregeling is verdwenen.
Yes, celebrate Koningsdag elsewhere! Everyone will ofcourse luister to that.
Mierrenneuken, het is King’s Day (bezits-s in het Engels)
NL: Dit is Roberts trein
EN: This is Robert’s train
De Lelylijn begint wel extreme vormen aan te nemen nu
snot
Wat nou snot? Dit is veel erger
Welke sloot, en welke NS heeft dat daar bedacht en gedaan
Kamervragen kom maar op, want dit kan toch niet bestaan!?
Ook wel een leukje, ze hebben het verkeerde bordje opgehangen. :-)
Oooh! Goed om te weten
https://www.prorail.nl/nieuws/onderhoud-aan-liften-station-utrecht-centraal-in-mei-en-juni
Ook de liften naar de bus- en tramplatformen worden onderhouden.
Welke platformen, is gewoon buiten op straat toch Wel goed:
Is reizen per trein voor jou alleen mogelijk met behulp van een lift? Neem dan contact op met NS Klantenservice via 030-2357822. Zij kijken samen met jou naar de mogelijkheden. In sommige gevallen kom je in aanmerking voor een taxi. De taxikosten hoef je niet te betalen. Deze taxi rijdt jou vanaf of naar het eerstvolgende toegankelijke station.
Of gewoon via https://ns.nl/reisassistentie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.