beantwoord

Extra treinen Deventer-Zutphen i.v.m. Piratenfestijn?

• 24 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Goedemiddag,

Rijden er morgen (25-10-2014) extra treinen van Deventer naar Zutphen? volgens het vaste schema rijdt de laatste trein om 0.15 richting Zutphen, echter duurt het Piratenfestijn tot circa 1.00u. Tijdens het piratenfestijn in Arnhem rijden er wel extra (latere) treinen terug.

Tevens vroeg ik me af of er iets van pendelbussen rijden vanaf Deventer station naar het evenemententerrein.

hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Inge NS 24 oktober 2014, 17:59

Welkom op het forum Tjansen!

Als er extra treinen worden ingezet i.v.m. een evenement, werken we dit 10 dagen voor de geplande reisdatum bij in de reisplanner. De laatste trein van Deventer naar Zutphen vertrekt morgen dus om 00:15. Informatie over pendelbussen vind je vaak terug op de website van het evenement zelf. Veel plezier gewenst bij het Piratenfestijn!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Tjansen!

Als er extra treinen worden ingezet i.v.m. een evenement, werken we dit 10 dagen voor de geplande reisdatum bij in de reisplanner. De laatste trein van Deventer naar Zutphen vertrekt morgen dus om 00:15. Informatie over pendelbussen vind je vaak terug op de website van het evenement zelf. Veel plezier gewenst bij het Piratenfestijn!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer