Factuurnotificatie

• 28 september 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Hoe kan de ns een notificatie van een factuur sturen, terwijl die factuur ‘… niet is gelukt om uw facturen op te halen”. Ver-schrik-ke-lijk. Het voelt als onverklaarbare treinvertragingen.

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

De foutmelding bij ophalen facturen speelt al enkele dagen. Afgelopen weekend kreeg ik hem ook (op meerdere accounts), maar na een paar keer proberen kreeg ik het overzicht.

Daarna lukte het een paar keer niet om ze te downloaden, maar na een keer of 3 kwam het bestand dan toch wel binnen.

Het is bekend, dus zal zich wel oplossen binnenkort.

Goedenavond stefan_ns en welkom bij de NS Community!

Er is inderdaad sinds enkele dagen een storing gaande met betrekking tot het inzien van de facturen via je Mijn NS account. Zoals Robert B is dit dus al bekend en wordt er hard gewerkt om z.s.m. tot een oplossing te komen.

De toevoeging ‘NS’ aan een gebruikersnaam is overigens enkel gereserveerd voor Moderators, om duidelijk te houden wie Moderators zijn. Ik zal dus je gebruikersnaam moeten aanpassen. ‘Stefan’ is al in gebruik zag ik, maar je kunt wel ‘Stefan01’, ‘Stefan02’ et cetera nog gebruiken. Je mag mij een wens aangeven, anders zullen we er zelf iets anders van maken.

Stijn NS, graag dan mijn naam veranderen StefanL of Stefan_L, thnx, Stefan

Ik heb het voor je aangepast Stefan_L.

Reageer