"Nogmaals, het forum is voor een serieus bedrijfsforum" --ojee was DAT de bedoeling ?
" veel te veel gevuld met off-topic geleuter " ---jij moet de functionaliteit van offtopicgeleuter niet onderschatten hoor Anodinges.
Ik zit hier lekker in katharsis....helemaal mn huisje gevonden
Ander vraagje. Waarom levert iedere rapportage me tegenwoordig een favoriet op die ik niet kan openen (geen toegang)?
En ik ben ook geen oude berichten kwijt, die zijn nu onderverdeeld in meerdere pagina's. Volgens mij was dat al veel langer een wens van sommige leden hier omdat tablets vastiepen vanwege de vele berichten.
Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.
Mirjam NS is geen reisadviseur maar een oud-moderator.
Dat bedoel ik niet. Zie het bijgevoegde screenshot. Voor iedere rapportage die ik maak, krijg ik een onzichtbaar topic gemaakt door mijzelf in mijn āFavorietenā lijst.
Klopt inderdaad Momo, langere threads in DM zorgt voor problemen op allerlei apparaten.
Oude berichten ben ik er heel, HEEL veel kwijt, onaangekondigd. Alle ontvangen en verzonden (dus ook mijn eigen!) berichten worden verwijderd als NS een forumaccount verwijderd. En aangezien men die functie soms lijkt te gebruiken in plaats van een forumban, zijn hele stukken waardevolle privegesprekken verdwenen. Of ten minste, van het forum verdwenen. Op een gegeven moment werd ik verstandig genoeg om permanent backups bij te gaan houden.
Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.
Alle zegen komt toch van boven Thom?
Net als regen, onweer en omvallende bomen gisteravond. Dit laatste is dan juist weer geen zegen, zeker wanneer die op het spoor liggen.
Gisteren regende het zeer hard. Het is voor mij maar een paar honderd meter vanaf het station, maar ik heb een taxi genomen.
Gelukkig ben ik ook gezegend met een kast met droge kleren. Nu al weer rode vlekken op Buienradar boven me, maar we zitten binnen. Flinke donderslagen, het komt in jouw richting.
Je krijgt zin in een beerenburger als je naar buiten kijkt.
Al het spreken over boven komt van beneden.
Twee puntjes vandaag:
Ā
https://community.ns.nl/off-topic-32/feedback-over-het-serviceforum-331/index15.html#post391760
Speelt nog steeds, kan er op zijn minst een reactie komen vanuit inSided?
Ā
Verder krijg ik sinds gisteravond wisselend 504 gateway timeouts, terwijl de inSided status pagina aangeeft dat er geen storingen zouden zijn. Wat gaat er fout?
Bovenstaande heb ik uitgezet.
Ā
Dit kwam inderdaad door een server overload, de storing moet nu weer voorbij zijn.
Net als op 3 november? Je begint je op dat soort momenten toch af te vragen wat de waarde is van die status pagina, als er geen updates worden geplaatst lol.
Ā
Overigens krijg ik volgens mij bij het opslaan van berichten in dit topic telkens een redirect terug naar pagina 7 (in plaats van 15, waar we nu zijn). Maar dat ga ik bij het plaatsen van dit bericht even opnieuw testen.
Edit; inderdaad, word telkens teruggezet naar pagina 7.
Dit kwam inderdaad door een server overload, de storing moet nu weer voorbij zijn.
Overload door alle reacties betreffende de wijzingen van het VDU? Er waren nog nooit zoveel nieuwe users in 1 dag en dan ook veel actief aan het posten.
Zojuist ook een paar keer 504's.
Ā
Ja, ik kwam ook verrassend genoeg binnen op pagina 7 na bij Recente topics op jouw laatste reactie te klikken (en na posten weer). Wel grappig om 3 jaar oude reacties te lezen (krijg zelf de rambam ) maar is natuurlijk niet de bedoeling.
Ā
Wanneer komt er een NS/Webhelp GTA Online party?Ā
Gaat het je dan om GTA of om de wijn Henk?Ā Ā
De combinatie werkt het beste bij mijĀ
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.