Feedback over het Serviceforum

  • 10 februari 2014
  • 388 reacties
  • 13407 Bekeken


Toon eerste bericht

388 reacties

https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/iov-dalvrij-chipkaart-nog-niet-ontvangen-62423

 

https://www.ns.nl/klantenservice

Direct rechts: NS Community

 

https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/de-ns-moderators-wat-doen-ze-eigenlijk-48126

 

Wat mis ik?

Reputatie 5

Think human: waarom zaken eenduidig aangeven, als het ook handig kan zijn om dat niet te doen ?😵

Het zal mij een worst wezen, plat gezegd, maar ik vraag mij al langere tijd af of de klant dit ook snapt. Die ervaart het doorverwijzen al snel als kastje naar de muur, en daarmee verlies je sympathie die hard nodig kan zijn. Ik blijf het onderwerp graag bespreken en zie zelf soms door de bomen het bos ook niet meer, zoals nu.

Reputatie 5

Je bent niet de enige, maar het is mij vooralsnog geen worst. Meer duidelijkheid lijkt mij zeker gewenst.

Badge +3

Komt nog bij dat als de (telefonische) klantenservice iets niet weet (of niet kan?), ze je regelmatig zomaar verwijzen naar hier. Met als gevolg de (terechte) vraag van sommige veelposters/super users of wij dan het ‘afvoerputje’ van de klantenservice zijn... :thinking:

En met als ander gevolg dat er soms allerlei privégegevens (in bijv. screenshots) voorbij komen, waar wij als leden ook verder niets mee kunnen → Kastje en muur inderdaad.

Misschien een nieuw topic waarin afleveringen van Rail Away worden gepost? Heerlijk programma. Zijn er trouwens al afleveringen waar de NS in zit?

Beste moderatoren,

 

Ik wil het topic van D Dietzen niet vervuilen.

In https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/mobib-kaart-aanschaffen-in-nederland-63624#post436845 had ik gevraagd om mijn gebruikersnaam te wijzigen. Daar werd met een vraag op gereageerd.

Ik heb in meerdere topics mijn ongenoegen m.b.t. het forum al aangegeven.

https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/grensabonnement-vanaf-gent-59385#post402580, https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/even-kennismaken-319/index20.html en https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/ns-community-nieuw-jasje-en-nieuwe-naam-48117/index31.html#post422470.   Ik weet dat ondertussen dat er niets gaat veranderen. Ik heb mijn grens bereikt. Ik ben het orakel voor reizen tussen België en Nederland niet.  

 

Bij deze het vriendelijke verzoek om mijn gebruikersnaam te wijzigen naar Anonymous.

Jammer dat je er zo over denkt. De naam Anonymous krijg je wanneer we je account volledig verwijderen. Je kan dan niet meer inloggen op je account, geen topics meer openen of beantwoorden en alle privégesprekken kan je niet meer teruglezen. Kortom, zeker weten dat je je account wilt laten verwijderen?

Ja @Denice NS,

 

Ik weet het zeker.

Badge +3

Dat is jammer, was nog een privéberichtje aan het tikken maar member 22855 is dus al gewist.

 Alle goeds in ieder geval H en als je dit later nog leest enorm bedankt voor je inzet! :triumph:

Gerapporteerde berichten worden door ons verwijderd. Die pakken we direct op. Of bedoel je dat niet?


Dat bedoel ik niet. Zie het bijgevoegde screenshot. Voor iedere rapportage die ik maak, krijg ik een onzichtbaar topic gemaakt door mijzelf in mijn “Favorieten” lijst.

Heeft inSided hier nog antwoord op?

Net als op 3 november? Je begint je op dat soort momenten toch af te vragen wat de waarde is van die status pagina, als er geen updates worden geplaatst lol.

 

Overigens krijg ik volgens mij bij het opslaan van berichten in dit topic telkens een redirect terug naar pagina 7 (in plaats van 15, waar we nu zijn). Maar dat ga ik bij het plaatsen van dit bericht even opnieuw testen.

Edit; inderdaad, word telkens teruggezet naar pagina 7.

En ook het tweede deel van deze speelt nog steeds. Hoor graag iets vanuit NS/Webhelp/inSideOut?

Badge +3

Same (of soortgelijk) here,

Als ik iets edit of reageer kom ik weer uit op pag. 7 (inmiddels 8 ) i.p.v. de laatste reactie op pag. 16 

Zag iets in hoodletters voorbij flitsen nog “hoe houden jullie het vol?” of zoiets :joy:

Reactie van de dag natuurlijk https://community.ns.nl/in-de-trein-11/geweldige-actie-weer-63843#post438691 en wat er volgde!

 

Reageer