Feedback over het Serviceforum | NS Community

Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Stoot je lange neus niet tegen je beeldscherm.
Haha

We lossen het gelijk op met de wifi problemen en de webshop problemen. 2016 is de planning
Haha

We lossen het gelijk op met de wifi problemen en de webshop problemen. 2016 is de planning


Wouw in 2016 is het misschien opgelost. Is dat begin 2016 of wat later dat jaar?
Reputatie 7
Badge
Haha

We lossen het gelijk op met de wifi problemen en de webshop problemen. 2016 is de planning


Wouw in 2016 is het misschien opgelost. Is dat begin 2016 of wat later dat jaar?

Ik raad niet aan om Macca728 hierboven serieus te nemen. Hij is namelijk geen medewerker van het NS Webcare-team en hij kan er ook niks over zeggen.
Reputatie 6
Badge +2
Als je op het forum een link probeert te plaatsen die het &-teken bevat, wordt daar automatisch & van gemaakt, waardoor de link natuurlijk niet meer (goed) werkt. Erg irritant.
Vijf maanden verder, het forum sloopt nog steeds alle links waar een &-teken in staat bij gebruik van de url-tags

Gewoon geen tags gebruiken, wel zo makkelijk.
Badge
@ Pe_pe, jammer dat het (nog) niet is opgelost . Ik stuur je signaal opnieuw door.

@Macca728, het is niet de bedoeling dat je je voordoet als een NS medewerker/moderator. Wij weten dat je geen NS medewerker bent, maar andere forumleden niet. Dank!
Dat doe ik toch niet, gewoon een cynische reactie, voor iedereen duidelijk 😃
Hallo, ik kom pas kijken op dit forum. Ik zie dat dit topic een jaar geleden is gestart. Wil je reageren dan moet je helemaal naar het eind scrollen. Kan de volgorde niet anders, dus de nieuwste reacties boven.
Andere vraag: hoe kan je in een reactie een stukje van de tekst van de schrijver citeren?
Andere vraag: hoe kan je in een reactie een stukje van de tekst van de schrijver citeren?

Door op de link 'Reageer' te klikken die onder elke reactie staat, wordt automatisch die reactie als citaat opgenomen.
hoi theofiel,
Je hebt hierboven slechts een stukje van mijn tekst geciteerd. Hoe doe je dat dan?
Ik heb met de link 'Reageer' de hele reactie geciteerd en vervolgens een gedeelte ervan verwijderd.
Het NS Serviceforum is nieuw, en dus zijn we erg benieuwd wat je ervan vindt. Heb je vragen of heb je tips aan ons? Deze zijn in dit topic van harte welkom.

En nu enige tijd later.... Nog tips:?:D:$🆒:P
Ja: @moderators: verleen service, daar zijn jullie voor.

Neem bijvoorbeeld Marjan NS. DIe is vandaag in 14 topics actief geweest en daarvan heeft ze er maar liefst 7 'beantwoord' met 'neem contact op met de klantenservice'. De vraagstellers hebben juist al via dit forum contact opgenomen met de klantenservice. Het is nodeloos ergerlijk dat de klantenservice weigert om bepaalde zaken in behandeling te nemen, enkel en alleen omdat ze de klantenservice via het forum hebben bereikt, in plaats van bijvoorbeeld via een twitterbericht.
@Pe_pe :)

Goeie Tip!
Ja: @moderators: verleen service, daar zijn jullie voor.

Neem bijvoorbeeld Marjan NS. DIe is vandaag in 14 topics actief geweest en daarvan heeft ze er maar liefst 7 'beantwoord' met 'neem contact op met de klantenservice'. De vraagstellers hebben juist al via dit forum contact opgenomen met de klantenservice. Het is nodeloos ergerlijk dat de klantenservice weigert om bepaalde zaken in behandeling te nemen, enkel en alleen omdat ze de klantenservice via het forum hebben bereikt, in plaats van bijvoorbeeld via een twitterbericht.


Van de week was het helemaal treurig. Een buitenlander die inmiddels Nederland had verlaten wilde weten hoe hij zijn abonnement moest opzeggen. De dienstdoende moderator zei dat hij maar via Eva moest proberen een e-mail te sturen (waarbij ze wel aangaf dat Eva alleen Nederlands begrijpt) of bellen met de klantenservice. Mijn reactie of dit echt de manier was om met klanten om te gaan was binnen no-time verwijderd, maar miste zijn doel blijkbaar niet want vervolgens was de reactie van de moderator gewijzigd en mocht de vraagsteller haar wel een privébericht sturen.
Beste Annemiek,

Het primaire doel van dit Serviceforum is, uiteraard, om jou extra service te bieden naast de andere kanalen waarop je contact met ons kunt opnemen. De inhoud staat altijd voorop en we proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen die je stelt.
Daarnaast willen we ook de structuur enigzins waarborgen. Dat wil zeggen dat wij bijvoorbeeld soms een titel aanpassen of een bericht verplaatsen, wanneer dat nodig is. Dit zorgt ervoor dat het gebruikersgemak verbetert.
Is er een specifieke vraag waar je naar jouw mening nog geen inhoudelijk antwoord hebt ontvangen? Dan adviseer ik je deze vraag in het desbetreffende topic te stellen en dan zullen we je vraag beantwoorden. :)

Met vriendelijke groet,

Stephan
Dus een tip mag zijn.

Het verbeteren van de communicatie.
Dus een tip mag zijn.

Het verbeteren van de communicatie.


Maar dat is geen tip die zich beperkt tot het forum, maar die opgaat voor alle communicatiekanalen en lagen van de NS.
@Theofiel

Goeie tip! :8
Dag allemaal, ter informatie: er is de eerste helft van vandaag een technisch probleem geweest, waardoor het o.a. niet mogelijk was om in te loggen op het forum. Het feit dat ik dit bericht kan plaatsen bewijst: het probleem is gelukkig verholpen 🙂 Bedankt voor jullie geduld!

Geduld is een redelijk betrekkelijk begrip.... Zeker niet altijd een schone zaak. Ook de termen "coulance" en "begrip" mogen voor mij door de NS enigszins verduidelijkt worden.
Coulance betekent: de reiziger staat in zijn recht maar dat kost ons geld en dat doen we dus liever niet maar voor deze éne keer dus wel.
Ja: @moderators: verleen service, daar zijn jullie voor. ......


Voor vanavond lijkt mij dit de beste tip!
Ja: @moderators: verleen service, daar zijn jullie voor.

Neem bijvoorbeeld Marjan NS. DIe is vandaag in 14 topics actief geweest en daarvan heeft ze er maar liefst 7 'beantwoord' met 'neem contact op met de klantenservice'. De vraagstellers hebben juist al via dit forum contact opgenomen met de klantenservice. Het is nodeloos ergerlijk dat de klantenservice weigert om bepaalde zaken in behandeling te nemen, enkel en alleen omdat ze de klantenservice via het forum hebben bereikt, in plaats van bijvoorbeeld via een twitterbericht.


De score vandaag is niet veel beter.

Zou dat nog wat verdienen ook dat doorverwijzen ?
Reputatie 6
Badge +2
Er ontbreekt een duidelijke forumcategorie voor het bespreken van het forum zelf. Dit ene topic is te weinig. "Welkom" schijnt hiervoor gebruikt te worden, maar de titel is ongeschikt. Ook komt een deel van deze topics nu terecht in de categorie "Off-topic forum", maar dat is een te grote vergaarbak, waar topics over het forum moeilijk in terug te vinden zijn.
Mee eens ja, nu wordt de kritiek in andere topics gegeven en het kan beter in een aparte categorie.

Reageer