beantwoord

fietsticket

  • 23 September 2021
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb een fietsticket per ongeluk gekocht omdat ik dacht dat ik daarmee een ov fiets op mijn pas zette omdat het niet werkte bij de fiets. Blijkbaar moest ik dat product bestellen en was het fietsticket voor een fiets in de trein. Ik heb dus 7.50 betaald zonder dat ik het nodig was. Ik wil graag mijn geld terug maar kan het via de website niet specifiek regelen voor een fiets.

 

groet

icon

Beste antwoord door Denice NS 23 September 2021, 14:51

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Schepers21. Welkom bij de Community.

Foutje! Kan gebeuren natuurlijk. Ik zou je willen adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega’s helpen je graag verder!

Reputatie 7
Badge +3

Geld terug voor een kaartje is alleen mogelijk voor ongebruikte chipkaartjes.

Maar je wilde een OV-fiets abonnement hebben en koopt zonder te lezen hoe je een OV-fiets abonnement bestelt een fietskaartje?

Heb je nu inmiddels wel een abonnement kunnen bestellen en de bijbehorende voorwaarden gelezen? Bij Flex zit het abonnement in begrepen. De kosten voor de huur betaal je per keer via automatische incasso.

Reageer