beantwoord

Forum inlog werkt niet goed

• 2 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

Elke keer als ik hier wil inloggen, krijg ik een foutmelding, het wachtwoord zou niet kloppen. Als ik dan een nieuw wachtwoord aanvraag, kan ik er weer in, maar zodra ik dan dit forum sluit, begint het weer van voor af aan, hoe kan dat? En waarom blijf je niet gewoon ingelogd, als je niet uitlogt? Heb nu maar een nieuw account aangemaakt via Facebook.
icon

Beste antwoord door Hendrik 2 augustus 2014, 19:36

Je kunt bij het inloggen aanvinken dat je ingelogd wilt blijven. Je hoeft dan een volgende keer niet in te loggen, tenzij je in de tussentijd op een ander apparaat inlogt. Althans, zo werkt het bij mij. De melding dat mijn wachtwoord niet klopt, krijg ik niet (meer?!). Soms helpt het om even handmatig de pagina te vernieuwen (toets F5) als je die melding krijgt.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Je kunt bij het inloggen aanvinken dat je ingelogd wilt blijven. Je hoeft dan een volgende keer niet in te loggen, tenzij je in de tussentijd op een ander apparaat inlogt. Althans, zo werkt het bij mij. De melding dat mijn wachtwoord niet klopt, krijg ik niet (meer?!). Soms helpt het om even handmatig de pagina te vernieuwen (toets F5) als je die melding krijgt.
Reputatie 7
Badge
Elke keer als ik hier wil inloggen, krijg ik een foutmelding, het wachtwoord zou niet kloppen. Als ik dan een nieuw wachtwoord aanvraag, kan ik er weer in, maar zodra ik dan dit forum sluit, begint het weer van voor af aan, hoe kan dat? En waarom blijf je niet gewoon ingelogd, als je niet uitlogt? Heb nu maar een nieuw account aangemaakt via Facebook.
Het is niet je wachtwoord wat niet klopt, maar je gebruikersnaam.
Om de een of andere reden houdt de forumsoftware je emailadres vast als gebruikersnaam.
Als je dat niet doorhebt (duurde bij mij ook even), ben je dus bij elke inlog bezig een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Badge

Hetty 2, welkom op het forum. Zo te lezen hebben andere forumleden al gereageerd. Wat Hendrik ook al aangeeft, je kan bij het inloggen aanvinken dat je ingelogd wilt blijven. Probeer dit eens uit en laat me maar even weten als de melding terug blijft komen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'

Groet, Leny
ik wíl helemaal niet ingelogd blijven, maar wel gewoon kunnen inloggen met gegevens waarvan ik wéét dat ze kloppen; ik heb exact hetzelfde probleem....

De opmerking van Edwin snap ik niet helemaal. Kun je het verduidelijken ? Ik heb n.l. wel door dat het forum mijn emailadres als gebruikersnaam bewaart, maar als ik dit invoer als gebruikersnaam met het kloppende wachtwoord, krijg ik evengoed dezelfde "fout", die dus fout is 😉
Reputatie 7
Badge
Dat is het hem juist, je gebruikersnaam is anders dan je mailadres.
Als je op de plaats van de gebruikersnaam je mailadres ziet staan, moet je dat even weghalen en je gebruikersnaam (menm) invullen.
Bovendien zou ik even de recente geschiedenis uit je browser verwijderen, aangezien dat ook wel eens problemen wil opleveren.
@ Edwin: dank je wel, nu snap ik hem wel
Heb nu een nieuw account met Facebook en dat werkt wel heel goed. Dat met dat mailadres was inderdaad het probleem denk ik.
Goed te lezen dat je inmiddels geen problemen meer ervaart bij het inloggen.

Reageer