Foto Album 29-12-2016 Tot 29-12-2017 (2017)

Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 6
Badge
En die datums staan ook verborgen in je foto's (EXIF is the trick). Dus Windows of welk systeem je maar gebruikt kan het ook prima uitlezen. 🙂.
Reputatie 3
Even een random vraagje, maar waarom zet je eigenlijk de datum bij je foto's? Bij mijn eigen foto's zet ik dat zelf niet, omdat ik dat vrij storend vind staan.

Dat doe ik soms maar als het album een Onbekende map heeft zal ik niet meer precies weten welke foto van elke dag is.

En dan kan ik ook makkelijker de foto's sorteren. Maar dat is sinds 2017 niet meer te vinden in de foto's
Reputatie 6
Badge
je kan de datum toch terugvinden in de EXIF gegevens van je foto's?
Zelfs Windows kan er prima op sorteren. Moet je uiteraard wel je tijd van je camera goed instellen.
Reputatie 3
je kan de datum toch terugvinden in de EXIF gegevens van je foto's?
Zelfs Windows kan er prima op sorteren. Moet je uiteraard wel je tijd van je camera goed instellen.

ja nu staat het weer goed 😉 Was een tijdje de oplader van de nikon kwijt helaas 😞 En op de andere camera kan dit niet uit. Dus dat was het probleem
Reputatie 3
Ik dacht Het is vandaag de dag van de virm (Mee eens?)
Reputatie 3
Nope, andere treintjes, zoals DDM-1 en locs zijn leuker:P Je weet toch wel wat VIRM betekent? (Vernielt Ieders Rug Mateloos)
Reputatie 3
Ja ik weet dat het een Schuit is 😉
Reputatie 3
Oké, da's mooi:P. Gelukkig zijn die dingen nu bijna helemaal uit de traditionele Noordoost verdwenen, zie jij ze niet meer terug in ieder geval;).
Ik helaas altijd tussen Delft en Leiden, maarja het kan wel genoeg capaciteit geven.
Reputatie 3
Inderdaad, als veevoer voldoet het prima, maar op de lange afstanden niet. Was ook één van de ingrepen van het beruchte routemanagement destijds, om VIRM uit de NO te halen.
Reputatie 3
Deze beter? 😳
Reputatie 3
Of course, bankjes zitten erg comfortabel.
Reputatie 3
Of course, bankjes zitten erg comfortabel.

😃
Reputatie 6
Badge
Deze beter? :$
Oeh, DDM-1. Mijn favoriet! Morgen maar eens kijken of ik die weer ergens kan vinden. 🙂
Reputatie 3
Oeh, DDM-1. Mijn favoriet! Morgen maar eens kijken of ik die weer ergens kan vinden. :-)

Amsterdam 😉
Reputatie 6
Badge
Oeh, DDM-1. Mijn favoriet! Morgen maar eens kijken of ik die weer ergens kan vinden. :-)

Amsterdam ;)

of Utrecht....
Reputatie 3
Ja rangeer dan aar
Reputatie 3
Vandaag 7-1 Nog mooie sneeuw foto's gemaakt van treinen? Ikke wel 🙂
Reputatie 3
Het ijs naalden palijs op het spoor 😮
Reputatie 3
Leuk, stoppertje naar Apd! Was zelf naar (o.a.) Kampen geweest, lag ook een mooi laagje.
Reputatie 3
Leuk, stoppertje naar Apd! Was zelf naar (o.a.) Kampen geweest, lag ook een mooi laagje.

Die lok had last van de kou. Hij klapte op de noodrem 😕
Reputatie 3
DDZ SLT En Mat'64 op 1 foto :S
Reputatie 6
Badge
Een halve mat'64...

Bonuspunten dus 😉
Reputatie 3
Een halve mat'64...

Bonuspunten dus ;-)

Ja zeker. +0.5 punten extra
Reputatie 3
het altijd mooie station van Enschede (Toen er nog Schuiten reden 😛 )

Reageer