Foto topic | NS Community

Foto topic

  • 28 December 2017
  • 72 reacties
  • 2210 Bekeken

Reputatie 3
Elke dag een nieuwe foto op het ns forum.
Elke zaterdag ben ik onderweg voor foto's
Elke vervoerder doet mee in dit onderwerp
Reageren mag
Reageren met stations of plekken Toegestaan
Reageren binnen de landsgrens van Nederland voor stations.
Buiten de landsgrens graag het land er bij zetten.

Er komt nog een lijst met de bezochte stations

Stations bezocht: 379 van de 408

72 reacties

Reputatie 7
Badge
Nee er is een tentoonstelling in het museum. van de konings trein volgens mij. Daar voor hebben ze rijtuigen uit polen gehuurd! Maar het is er altijd druk ook in de weekenden!

Ooh oke. haha.Maar ik had mij even vergist. Ik dacht dat je die foto's van het spoorwegmuseum pas net had gemaakt. Maar dat is dus niet zo zie ik nu.

Maar leuk dat je gaat live streamen trouwens. Ik ga het zeker volgen hoor. (als ik tijd heb tenminste) 😥
Reputatie 3
t

erug van een weekendje BeNeLux en Duitsland!

Reputatie 7
Badge
Mooie foto's weer hoor. ☺️
Reputatie 3
Ik ben helaas de laatste tijd niet veel online geweest! Ik word helaas veel gevraagd door de DB om voor hun foto's te maken in de NRW! Ben net weer terug van een ruime maand in NRW Te hebben gezeten!
Reputatie 7
Badge
Wat is NRW? De lokale krant daar in Duitsland?
Reputatie 7
Badge
Wat is NRW? De lokale krant daar in Duitsland?
NordRhein Westfalen.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjErfuTrY_eAhVOKVAKHYDFBrUQFjAAegQIChAB&url=https%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FNoordrijn-Westfalen&usg=AOvVaw1riv-5H3vCgd1-LZn2qMsh
Reputatie 7
Badge
NordRhein Westfalen.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjErfuTrY_eAhVOKVAKHYDFBrUQFjAAegQIChAB&url=https%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FNoordrijn-Westfalen&usg=AOvVaw1riv-5H3vCgd1-LZn2qMsh

Ooh oke... het is eigenlijk een profincie in Duitsland. Dan snap ik het nu eventjes wel.😌

Maar wat leuk voor @thijstreinspotter dat hij door DB gevraagd is om foto's te maken voor NordRhein Westfalen. Toe maar!
Ik ben helaas de laatste tijd niet veel online geweest! Ik word helaas veel gevraagd door de DB om voor hun foto's te maken in de NRW! Ben net weer terug van een ruime maand in NRW Te hebben gezeten!

Echt ?
Reputatie 3

NordRhein Westfalen.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjErfuTrY_eAhVOKVAKHYDFBrUQFjAAegQIChAB&url=https%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FNoordrijn-Westfalen&usg=AOvVaw1riv-5H3vCgd1-LZn2qMsh
Ooh oke... het is eigenlijk een profincie in Duitsland. Dan snap ik het nu eventjes wel.😌


Maar wat leuk voor @thijstreinspotter dat hij door DB gevraagd is om foto's te maken voor NordRhein Westfalen. Toe maar!

Duitsland heeft geen Provincies. Duitsland heeft deelstaten!

Ik maak zo veel foto's voor de DB dat ze mij soms wel is vragen 🙂


Ik ben helaas de laatste tijd niet veel online geweest! Ik word helaas veel gevraagd door de DB om voor hun foto's te maken in de NRW! Ben net weer terug van een ruime maand in NRW Te hebben gezeten!
Echt ?


Ja

----
Ik heb nu 1 maand rust!

ook doe ik veel voor de Schweberbahn in Wuppertal!


Ik raad het jullie aan om is een ritje te maken! Voor 30,50 zit je al in Wuppertal en voor 3,25 mag je met de schweberbahn mee 🙂
Reputatie 7
Badge
Ach...wat moet ik in godsnaam in Duitsland. Ik ken niemand daar. En als ik daar een hotel moet boeken dan kost mij dat weer centjes.
Ik heb trouwens niet eens tijd meer voor dat soort dingen....ik moet de hele tijd werken. Bah!
Reputatie 3
Ach...wat moet ik in godsnaam in Duitsland. Ik ken niemand daar. En als ik daar een hotel moet boeken dan kost mij dat weer centjes.
Ik heb trouwens niet eens tijd meer voor dat soort dingen....ik moet de hele tijd werken. Bah!


Ik ken er veel.
---

Volgende internationale treinreis
17-11-2018 (Kortrijk België)

10 November met mijn vader voor zijn verjaardag naar Eurospoor
Reputatie 7
Badge
Ik ken er veel.
---

Volgende internationale treinreis
17-11-2018 (Kortrijk België)

10 November met mijn vader voor zijn verjaardag naar Eurospoor

Acht wat leuk zeg. 😌
Reputatie 3
Jammer genoeg de laatste paar maanden geen foto's Online gezet! Dat komt door de vele evenementen in mijn thuis plaats! Waardoor ik geen trein heb gezien! Als ik in 2019 ook foto's moet uploaden! Laat het gerust weten!
Reputatie 3
Soms is stilte voor de storm goed!
Ik heb de laatste tijd geen tot weinig tijd gehad om weg te gaan! Had een volle Agenda!

Ik heb in december nog wel onderweg! Deze 2 foto's zijn daar uit gekomen! Een BR 612 "Kantelbakken" in Hagen Als Regionaal Exspress naar Kassel waar ik tot Warburg (Westf) Mee ben geweest! Dan brengt ons automatisch bij Foto 2! BR 644 in Warburg (Westf) Toen ik uit de kantelbak kwam stond de tegen trein al klaar om terug te keren! Ik wachte op de Inter Regio Exspress naar Münster (Westf) HBF Deze foto is laat gemaakt op de avond!

Als ik meer van deze verslagen moet maken laat het weten in de reactie!

Reputatie 3
Op dit moment ben ik gestopt met Flickr Fotoservice! Alles gaat over op Facebook en Spoorweb.eu!
Reputatie 3
SNCF 4520 (TGV) Rijd hier Brussel Midi uit
Reputatie 3
Ik plaats helaas niet veel meer! Dit komt deels door dat ik met mijn team bezig ben met ovineuropa! Dit korst veel tijd! Maar omdat ik tussen het regelen nog wel even tijd heb om foto's te delen! Hier bij een flirt in Zwolle!



Deze foto's worden mogelijk gemaakt door ©ovineuropa!
Reputatie 7
Badge
Prachtige foto´s weer hoor. 😌
Ik wil zelf ook weer eens wat foto´s maken. Maar ik heb helemaal geen tijd meer. Ik moet veel werken, en als ik niet werk dan ben ik te moe en heb ik helemaal nergens zin in.
Reputatie 3
het is even rustig geweest rond het fotograferen! We hebben een nieuwe foto service gevonden. Deze is ook van de camera (Nikon) Hier wij weer eens een foto :"-) Gegevens in de foto

Reputatie 7
Badge
het is even rustig geweest rond het fotograferen! We hebben een nieuwe foto service gevonden. Deze is ook van de camera (Nikon) Hier wij weer eens een foto :"-) Gegevens in de foto




Prachtig plan V.
Dit is denk ik echt wel een van de mooiste type treinen die NS ooit heeft gehad.
Ik blijf het jammer vinden dat plan V uit de dienstregeling gehaald is. Het waren hele degelijke treinen. Zullke goede kwalieteit treinen zal NS waarschijnlijk nooit meer hebben. 😌
Reputatie 3
Dagje Ubahn Dortmund was geslaagd 😃


Reputatie 3

Reageer