beantwoord

Gaat het wel goed met de administratie van het forum?

• 30 juni 2014
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 19542 reacties
Ik had laatst een vraag opgelost zoals dat heet maar als ik bij 'Opgelost' klik kan ik de vraag die ik klaarblijkelijk had opgelost niet terugvinden. Ik krijg ook geen mail meer in de zin van het topic X is beantwoord door Y. Of is er sprake van onderhoud?

Verder is een opmerking als: Je hebt het juiste antwoord gemarkeerd eigenlijk niet juist als iemand een als juist beoordeeld antwoord geeft. Ik heb niks gemarkeerd ;-)

Je antwoord is als juist gemarkeerd zou kunnen maar waarom niet gewoon: Je hebt het juiste antwoord gegeven - of een variant daarop?

Bij "Wie is er online", zie ik mezelf niet meer staan, al heeft dat ook voordelen 😉 Wordt dat altijd ogenblikkelijk ververst als iemand komt of weggaat?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 1 juli 2014, 14:19

Dag Thom, goed dat je dit opmerkt. Ik heb je opmerkingen doorgeven aan het technische team achter het forum. We zullen dit scherp in de gaten houden. Dank voor je oplettendheid. Groet Ramon
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/off-topic-forum-32/bug-rapportage-markering-beste-antwoord-1275.
Reputatie 7
Badge +4
Als ik kijk naar 'Reacties' zie ik als eerste de reactie die ik als eerste geplaatst heb. Ik wil graag de volgorde dat de laatste reactie bovenaan staat. Recente reacties zijn van meer belang dan die van een tijd geleden. Kan dit omgekeerd worden? Dan vind je veel sneller wat je zoekt. Programmeertechnisch is het niet erg ingewikkeld. Bij 'Opgelost' lijkt alles weer in orde. Ik krijg echter bepaalde mailtjes van het onderwerp X is opgelost door Y, nog steeds niet.

Inderdaad Dennis, ik zie het staan. Dat geeft deze burger weer wat minder moed 😉
Dag Thom, goed dat je dit opmerkt. Ik heb je opmerkingen doorgeven aan het technische team achter het forum. We zullen dit scherp in de gaten houden. Dank voor je oplettendheid. Groet Ramon

Reageer