Beste NS, ik wil m'n geboortedatum toevoegen, maar heb niet eens een keuze daarin
Ik ben namelijk jarig vandaag en het lijkt me hartstikke leuk als ik die e-books mag ontvangen
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Monique
Beste NS, ik wil m'n geboortedatum toevoegen, maar heb niet eens een keuze daarin
Ik ben namelijk jarig vandaag en het lijkt me hartstikke leuk als ik die e-books mag ontvangen
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Monique
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
Voor het wijzigen of doorgeven van uw geboortedatum moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Overigens denk ik niet dat u nog automatisch een cadeautje zult krijgen als de geboortedatum vandaag pas wordt doorgegeven. Ik zou meteen aan de klantenservice vragen of u toch dat cadeautje nog kunt krijgen van hen.
Tochjo heeft het al compleet correct! Ik kan wel nog even bij zetten dat de klantenservice helaas niet de mogelijkheid heeft om dit na te sturen, echter is er wel een vervanging mogelijk. Het komt op hetzelfde neer maar het is niet de exact zelfde mail.
Hé een naamgenoot plus ook liefhebber van boeken lezen.
Hé een naamgenoot plus ook liefhebber van boeken lezen.
Dank je wel voor je lieve reactie! Ik kreeg een abonnement voor e-books van de kinderen voor m'n verjaardag, dus ik laat 'm even gaan nu. Nogmaals bedankt voor je attente reactie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.