Skip to main content

Beste NS, ik wil m'n geboortedatum toevoegen, maar heb niet eens een keuze daarin 

Ik ben namelijk jarig vandaag en het lijkt me hartstikke leuk als ik die e-books mag ontvangen 😁

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, Monique 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

Voor het wijzigen of doorgeven van uw geboortedatum moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Overigens denk ik niet dat u nog automatisch een cadeautje zult krijgen als de geboortedatum vandaag pas wordt doorgegeven. Ik zou meteen aan de klantenservice vragen of u toch dat cadeautje nog kunt krijgen van hen.

Tochjo heeft het al compleet correct! Ik kan wel nog even bij zetten dat de klantenservice helaas niet de mogelijkheid heeft om dit na te sturen, echter is er wel een vervanging mogelijk. Het komt op hetzelfde neer maar het is niet de exact zelfde mail. 😉

Hé een naamgenoot plus ook liefhebber van boeken lezen. 📚📙

@Moon-tje  Als het niet lukt om nog een boochoicecode te krijgen heb ik nog wel de code uit de Wintercity actie voor je.  Of anders krijg ik er denk ik later deze maand weer eens eentje. Die kan ik je via privé bericht toesturen als je die wilt. Ik ben zelf ook een liefhebber van boeken maar dan alleen papieren boeken dus al die Bookchoice codes van NS heb ik nooit wat aan. Kan ik er net zo goed iemand anders blij meemaken. 

Hé een naamgenoot plus ook liefhebber van boeken lezen. 📚📙

@Moon-tje  Als het niet lukt om nog een boochoicecode te krijgen heb ik nog wel de code uit de Wintercity actie voor je.  Of anders krijg ik er denk ik later deze maand weer eens eentje. Die kan ik je via privé bericht toesturen als je die wilt. Ik ben zelf ook een liefhebber van boeken maar dan alleen papieren boeken dus al die Bookchoice codes van NS heb ik nooit wat aan. Kan ik er net zo goed iemand anders blij meemaken. 

Dank je wel voor je lieve reactie! Ik kreeg een abonnement voor e-books van de kinderen voor m'n verjaardag, dus ik laat 'm even gaan nu. Nogmaals bedankt voor je attente reactie 🤗

Reageer