beantwoord

gebruikersnaam veranderen

• 30 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Wil mijn gebruikersnaam veranderen van helenaveen naar Marion
icon

Beste antwoord door Thom 30 oktober 2017, 13:38

Een moderator kan dat voor u doen. Ze zijn hier om de paar uur.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een moderator kan dat voor u doen. Ze zijn hier om de paar uur.
Hallo helenaveen en welkom op het NS Forum,

Zou je mij een privébericht willen sturen? Ik maak het dan graag voor je in orde.
Ik heb helaas geen bericht ontvangen van helenaveen. Indien ze haar naam nog wilt wijzigen mag ze een privébericht sturen naar een moderator. Bij voorkeur een moderator die op dat moment dienst heeft.
Badge +3
Ik heb helaas geen bericht ontvangen van helenaveen. Indien ze haar naam nog wilt wijzigen mag ze een privébericht sturen naar een moderator. Bij voorkeur een moderator die op dat moment dienst heeft.
Oei Erryt, en wie (als moderator) heeft er dienst en hoe kunnen mensen dat zien dan?
Sowieso na 22:00 niemand, dus dat ben jij nu! :P

Maar goed, als het al 4 dagen duurt voordat iemand reageert met 0 reacties dan zet gewoon die account op non-actief (met een service-berichtje naar die persoon) totdat diegene zich weer meldt :?
Oei Erryt, en wie (als moderator) heeft er dienst en hoe kunnen mensen dat zien dan?
Sowieso na 22:00 niemand, dus dat ben jij nu! :P

Maar goed, als het al 4 dagen duurt voordat iemand reageert met 0 reacties dan zet gewoon die account op non-actief totdat diegene zich weer meldt :?

Op non-actief zetten na 4 dagen??? Erryt kan toch ook zelf even de naam aanpassen. Waarom moet TS eerst een PB sturen?
Ik heb even gekeken en de naam Marion is niet beschikbaar. Het zou kunnen dat mijn collega daarom om een privébericht heeft gevraagd. Ik ontvang graag een andere gebruikersnaam via een privébericht of in dit topic zodat we dit kunnen aanpassen.
Badge +3
Een gebruikersnaam is gekoppeld aan een user-id, de mijne is dus https://forum.ns.nl/members/robert-b-17590

Als er al een Marion is dan is dat lastig voor de lezers maar in principe kan dat gewoon, 2 mensen met dezelfde username.

Of je dat wilt is een ander verhaal. Niet doen dus, tenzij die andere Marion nooit iets gedaan heeft en jaren geleden misschien voor het laatst hier aanwezig was.
Marion....

2, too, two

Reageer