Geen antwoord op concrete vragen?

• 11 juli 2014
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 3
Badge
In https://forum.ns.nl/de-trein-11/laagsteprijsgarantie-traject-vrij-3682 heb ik een hele concrete vraag gesteld, waarvan het antwoord velen van ons hier bezighoudt en waarover druk gespeculeerd wordt.
FemkeNS geeft daarop een antwoord met een verwijzing naar de algemene regel, maar ons probleem is nu juist dat die algemene regel niet duidelijk is, of althans: dat de consequenties daarvan ons niet duidelijk zijn. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om even uit te vogelen hoe het algoritme werkt dat de facturen voor Traject Vrij berekent. Maar het lijkt erop dat Femke hieraan haar vingers niet wil branden. Dat kan ik haar niet verwijten, want ook op dit forum staan sommigen al klaar met pek en veren als er een verkeerd antwoord komt. Maar kennelijk heeft ze ook niemand in haar buurt met vuurbestendige handen. . . .

Mijn vraag hier is dan ook: is het beleid dat er geen antwoord wordt gegeven op concrete vragen zoals daar gesteld?

3 reacties

Na een maand nog geen antwoord... Misschien was deze vraag te concreet. :8
Reputatie 6
Badge +2
Ik krijg de indruk dat de communicatie tussen moderatoren en de rest van NS erg moeizaam verloopt. Op vragen die gemakkelijk door diverse NS-medewerkers zouden moeten kunnen worden beantwoord krijgen we geen antwoord. Hoe komt dat toch? Wordt er door NS-personeel zo neergekeken op het forum en de moderatoren dat ze vinden dat daar geen eer mee te behalen valt? Zijn de moderatoren wel doortastend genoeg?
Reputatie 6
Badge +2
(..) even uit te vogelen hoe het algoritme werkt dat de facturen voor Traject Vrij berekent
Of, als er even niemand beschikbaar is die daartoe in staat is, helpt het ook al als (de rekenmodule van) het factureringsprogramma wordt toegepast op bepaalde abonnementen en reizen, dat is nog veel gemakkelijker te doen.

Reageer