beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

• 20 juni 2014
  • 8 reacties
  • 406 Bekeken

Ik heb een Dal Voordeel abonnement besteld. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen. Kan ik die nog verwachten.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 20 juni 2014, 17:38

Hallo werner_de_jong,

Welkom op het NS Serviceforum. Helaas is er een verstoring in het versturen van bevestigingsmails, daarom heb je nog geen e-mail ontvangen van ons. Excuses voor het ongemak, zodra de storing is verholpen krijg je de mails alsnog van ons.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

8 reacties

Heel vaak blijken die bevestigingsmails in de map ongewenste post, junkmail of spammail terecht gekomen.
Hebt u daar al gekeken?
Ja, daar heb ik al gekeken.
Activatiemail voor Mijn NS krijg ik ook niet binnen.
Werk aan de winkel voor de Klantenservice, lijkt mij.
Je zou kunnen wachten tot een moderator op dit forum dit oppikt en er mee aan de slag gaat.

Je zou de Klantenservice ook telefonisch kunnen benaderen via 030 751 51 55 (ma t/m vr. 08:00-22:00 en op za. 09:00-17:00).
Badge
Zou handig zijn als ergens op de NS-website wordt vermeld dat er een storing is met het verzenden van (activatie)e-mails...
Hallo werner_de_jong,

Welkom op het NS Serviceforum. Helaas is er een verstoring in het versturen van bevestigingsmails, daarom heb je nog geen e-mail ontvangen van ons. Excuses voor het ongemak, zodra de storing is verholpen krijg je de mails alsnog van ons.

Groet,
Stephan
Ik heb vandaag het zelfde probleem gekregen via het bestellen van een groepsarrangement. Hoe kan ik toch nog een mail ontvangen, want ik heb ze morgen nodig! 😞 :?
Hallo Camiel, Ben je ondertussen al in het bezit van het Groepsretour? Als je de bevestiging niet ontvangt kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. Mocht je nog niet in bezit zijn van de E-tickets dan kan je ook mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en emailadres. Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'. Groet, Marjan

Reageer