beantwoord

Geen e-mail notificaties meer

Hallo,

In t begin kreeg ik van dit forum altijd een mailtje, als er een reactie in een topic was geplaatst of als ik een privebericht kreeg.
Nu krijg ik dat niet meer, is deze functie weg? Of is er iets wat ik moet instellen?

Groetjes Sebastiaan.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 17 mei 2014, 14:35

Dag Sebastiaan, mijn collega heeft intert voor je uitgevraagd hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Ontvang je inmiddels weer e-mailnotificaties met je eerste oorspronkelijke account? Het lijkt me het beste om nog even af te wachten op de interne terugkoppeling voordat we een account van je verwijderen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

24 reacties

Hey Stephan,

Ramon heeft voor me opgelost dus het topic mag inderdaad dicht 🙂
Hoi Sebastiaan, ik heb begrepen dat de beheerder reeds contact met je heeft gehad hierover. Is het met de geboden terugkoppeling inmiddels opgelost? Dan gaan we het topic sluiten.
Hallo Ramon,

Helaas ontvang ik geen email notifcaties
En dan wacht ik nog even op de terugkoppeling en zie we tzt wel 🙂
Dag Sebastiaan, mijn collega heeft intert voor je uitgevraagd hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Ontvang je inmiddels weer e-mailnotificaties met je eerste oorspronkelijke account? Het lijkt me het beste om nog even af te wachten op de interne terugkoppeling voordat we een account van je verwijderen.
Anders mag het account: sw_rsd wel verwijder worden 🙂.

Ik vroeg me nog iets af, mijn status is Nieuw met 45 reacties maar zag net iemand met 30 reacties met de status Ervaren? Hoe kan dit?
Ik stel voor dat we on topic blijven. Het is inderdaad tegen de huisregels om berichten te posten die niks met het beoogde onderwerp te maken hebben of respectloos richting andere gebruikers/moderators zijn. Hierdoor raakt het oorspronkelijke onderwerp buiten zicht en wordt het een te brede en dus onoverzichtelijke discussie. Verder is het ook absoluut niet wenselijk dat privéberichten of citaten uit privéberichten zomaar op het forum worden geplaatst. Mocht je er onderling niet uit komen, dan mag je altijd één van de moderators een privébericht sturen. Wij kunnen dan - indien noodzakelijk - actie ondernemen.

Dan nu weer even on topic op de vraag van Sebastiaan: ik zal intern gaan uitvragen of samenvoeging van de twee accounts die je nu hebt mogelijk is. Zodra hier duidelijkheid over is, ontvang je van mij of een andere moderator een privébericht.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast voor de duidelijkheid.
Aangezien jij niet expliciet hebt aangegeven waarover je het hebt, kan ik daar alleen maar naar gissen.
En dan kan dat alleen maar zijn dat ik het met wat jij mij in privéberichten hebt geschreven niet volledig eens was. En jij daar toen - laten we zeggen - ontstemd over was.

Dit forum is bedoeld om in alle openheid met elkaar van gedachten te wisselen en niet om alles maar achter de schermen via privéberichten af te handelen. Dan kan NS Klantenservice deze tent beter meteen sluiten.
Zelf gebruik ik de mogelijkheid van privéberichten in principe alleen als ik privacy gevoelige informatie met iemand wil uitwisselen.

Dat jij mijn opmerking over het niet mogen hebben van een tweede account in die context trekt is alleen maar spijtig.
Ik was zelf n.l. één van de forumleden die een tweede account had. Ook voor test en experimentele doeleinden.
Totdat ik van het forumbeheer een mailtje kreeg dat dat niet was toegestaan en of ik maar aan wilde geven welk account ik wilde behouden. Het andere account is toen verwijderd c.q. geblokkeerd.
Die ervaring heb ik - goedbedoeld - met jou willen delen en heb ik jou daarom ook gewezen op de daarvoor geldende voorwaarden zoals die in de Gebruiksvoorwaarden staan.

Dat jij mijn opmerkingen daarover meteen weer in de context plaatst van wat jij in dat laatste privébericht hebt geschreven, dat zij dan maar zo. Dat laat ik geheel voor jouw rekening.

Hans je weet best waar ik het over heb, mocht je het toch niet begrijpen PB dan even.

Ik zou echt niet snappen waarom men mijn account zou ontzeggen, als ik netjes om een samenvoeging vraag 😉. Dat 2e account is namelijk voor een test geweest die helaas weer mislukt is, 2 mails gehad met een nieuwe reactie op dit topic en nu weer stilte 😕
Wat bedoel je met mijn gedrag? En wat zou ik dan wel willen?

Ik mag jou er toch - in jouw belang - wel op wijzen dat het niet is toegestaan om meerdere accounts te hebben.
Ik weet dat er om die reden diverse gebruikers van het forum zijn verwijderd.

Ik begrijp jouw probleem niet. Je neemt mij kennelijk kwalijk dat ik je op iets wijs waardoor je in de problemen zou kunnen komen, net als die anderen.
Daarom vraag ik ook om samenvoeging Hans..
En aan je gedrag te zien zou je dat volgens mij ook heel graag willen.
Uit de gebruikersregels van dit forum:

"Het is niet toegestaan om je met meerdere accounts te registreren op het forum. Wanneer er meerdere accounts door één persoon zijn aangemaakt, kunnen de moderators de toegang tot het forum met deze accounts ontzeggen."

Nope helaas kan dat niet, heb daar natuurlijk geen wachtwoord mee kunnen aanmaken. En wachtwoordreset komt er ook alleen maar een mail voor mijn nieuwe account.
Wat er wel gebeurd is, dat ik voor mijn nieuwe account wel de nieuwe reactie op topic mails binnen krijg.
Reputatie 7
Badge +4
Als je je emailadres en je wachtwoord weet, dan kan je daarmee ook 'gewoon' dus buiten Facebook om, inloggen.
Daar moest ik wel een nieuw account voor aanmaken. Is er hier een technische man/vrouw die mijn Facebook inlog account kan samenvoegen met dit nieuwe account?
Reputatie 7
Badge +4
Daar kom je achter door niet via Facebook in te loggen.
Nee niks veranderd, en ook niks in de junkbox. Zou het misschien komen omdat ik via Facebook inlog op dit forum?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je iets aan je mailinstellingen veranderd of komt het in de junkbox terecht?

Dit staat idd op Ja. En nog geen mailtjes, misschien een bugje in dit systeem geslopen? Want tot een 10 dagen geleden ontving ik dit nog gewoon.

Als er al sprake is van een bugje in een systeem zal het jouw eigen systeem moeten zijn.
Hier komen de mailtjes n.l. gewoon bij bosjes binnenrollen.
De laatste die ik ontving was dat jij een reactie in dit topic had geplaatst.
Actueler kan toch niet.

Desbetreffende instelling op nee en dan weer op ja gezet, misschien lost dit iets op.
En in mijn systeem kan het niet liggen, gebruik namelijk geen Thunderbird oid.

Dit staat idd op Ja. En nog geen mailtjes, misschien een bugje in dit systeem geslopen? Want tot een 10 dagen geleden ontving ik dit nog gewoon.

Als er al sprake is van een bugje in een systeem zal het jouw eigen systeem moeten zijn.
Hier komen de mailtjes n.l. gewoon bij bosjes binnenrollen.
De laatste die ik ontving was dat jij een reactie in dit topic had geplaatst.
Actueler kan toch niet.
Sebastiaan: kijk eens bij Algemene instellingen op je profiel. Daar kun je het veranderen met Optie 2 over notificaties. Het staat normaal gesproken op Ja.

Ik weet niet wat je hier mee wilt zeggen Hans?

Dat is een standaard gezegde in de Nederlandse taal, waarmee wordt bedoelt dat het antwoord op de vraag al eigenlijk in de vraag zelf zit opgesloten.
Jij vraagt bijv. of het de instellingen zou kunnen zijn, het antwoord zou dus kunnen zijn dat het aan de instellingen ligt, waarmee het antwoord dus al in de vraag zelf opgesloten zit.

Men gebruikt daar ook wel eens de uitdrukking "Naar de bekende weg vragen" voor.
Vragen naar iets wat eigenlijk al zo logisch is dat iedereen dat zou kunnen weten.

Doordat "instellingen" als antwoord al in jouw vraag stond, kun je dus gewoon de uitdrukking gebruiken: "De vraag stellen is hem beantwoorden", je gaf zelf eigenlijk het antwoord al.
Reputatie 7
Badge +4
Sebastiaan: kijk eens bij Algemene instellingen op je profiel. Daar kun je het veranderen met Optie 2 over notificaties. Het staat normaal gesproken op Ja.
Ik weet niet wat je hier mee wilt zeggen Hans?
De vraag stellen is hem beantwoorden.