beantwoord

Geen Trein

• 11 december 2017
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Gisteren avond wou ik naar huis vanaf Alkmaar naar Heiloo.

Alleen was er geen trein beschikbaar, alle treinen waren al uitgevallen.
Omdat er geen vervangend vervoer was heb ik een taxi moeten nemen naar huis.
Kan ik deze kosten verhalen op de ns?
icon

Beste antwoord door DDietzen 11 december 2017, 14:47

Goedemiddag, welkom op het forum!

Als de taxi is geregeld door een NS-medewerker, zullen de kosten worden vergoed.
Als u de taxi op eigen initiatief heeft geregeld, komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Goedemiddag, welkom op het forum!

Als de taxi is geregeld door een NS-medewerker, zullen de kosten worden vergoed.
Als u de taxi op eigen initiatief heeft geregeld, komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.
Reputatie 7
Badge
Nee, dat kan niet. Je hebt namelijk zelf gekozen voor vervangend vervoer.
Je had trouwens wel met de Connexxion bus van Alkmaar naar Heiloo gekund. De bushaltes liggen pal achter het station. En dan was je ook een stuk goedkoper uit geweest. 🙂
Hallo Chantalp en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van DDietzen klopt. Voor de meelezers wil ik het advies geven om bij een medewerker het verzoek neer te leggen om een taxi te pakken in dergelijke gevallen. Meestal zal een medewerker hier zelf wel mee komen als het duidelijk is dat wij onze reizigers niet per trein of vervangende bus naar de bestemming kunnen vervoeren.
Reputatie 7
Badge

Het gegeven antwoord van DDietzen klopt.

En Trein-D?
Ook jij bent goud waard Trein-D.
Reputatie 7
Badge
Ook jij bent goud waard Trein-D.

Ach wat aardig van je Klaas-Jan. 🙂 Ik zie dat deze post van jou al 6 dagen oud is. Ik had niet goed opgelet hoor....want ik lees het nu pas. :)
Maar jij bent ook goud waard hoor.... een beetje streng maar wel rechtvaardig. 😛

Reageer