beantwoord

Geen weekenddiensten op het forum?

• 8 december 2014
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 5
Badge
  • Super user
  • 1217 reacties
Het viel me op dat er afgelopen weekend een enorme spamrun plaatsvond op het forum. De berichten hebben toen ruim een dag online gestaan, totdat ze vanmorgen vroeg werden verwijderd.

En nu vroeg ik me af of er ook niet in het weekend kan worden gemodereerd? Al is het alleen moderatie om het forum schoon te houden. Ik begrijp dat de 'helpdesk'-taak meer voor kantoor is, maar moderatie kan toch ook in de vrije tijd? 😉
icon

Beste antwoord door Thijs NS 8 december 2014, 19:40

Op het moment zijn we op zondag nog niet aan het werk. Ik zal je idee even in de groep gooien.
Bekijk origineel

6 reacties

Op het moment zijn we op zondag nog niet aan het werk. Ik zal je idee even in de groep gooien.
Reputatie 1
Badge
betere spam filters helpen op andere fora wel om dit soort (RUS/UKR) valse pas-etc info buiten te houden. Is overbekend problem op vrijwel alle open,iojk toegankelijke fora)
Reputatie 5
Badge
De NS ontwikkelt dit forum overigens niet, en ze zijn wel afhankelijk van de bouwer. Verder is zoiets ook niet zo 1,2,3 gebouwd....
Badge +3
Betekent dit dat ook op dit forum de aanwezigheid van moderators wordt uitgebreid?
Lijkt me haast wel, valt allemaal onder webcare team.
De uitgebreidere openingstijden gelden (in eerste instantie) alleen voor Twitter en Facebook. Op het forum is er op werkdagen van 07:00-20:00 en op zaterdag van 09:00 t/m 17:00 ten minste 1 moderator aanwezig.

Reageer