beantwoord

Gefeliciteerd, een nieuwe rank!

• 6 februari 2017
  • 15 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 1
Hoe zet ik deze onzin uit?

Ik wil hier geen PB van ontvangen en ik wil er al helemaal geen email van ontvangen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 februari 2017, 19:29

Ontvang notificaties van favorieten op Nee en eventueel Ontvang privéberichten van Mensen die ik volg. Al is die laatste optie niet zo handig.
Bekijk origineel

15 reacties

Kijk even bij je profiel, algemene instellingen.
Reputatie 1
En dan? Ik zie geen relevante instelling.
Reputatie 7
Badge +4
De eerste drie instellingen kun je op 'Nee' zetten, zie verder de opmerking van Nooduitgang hieronder.
Ontvang notificaties van favorieten op Nee en eventueel Ontvang privéberichten van Mensen die ik volg. Al is die laatste optie niet zo handig.
Reputatie 1
De eerste drie hebben toch niks met emails en PBs te maken?

En om PBs bijna helemaal uit te schakelen gaat me ook weer wat ver. Al is niet eens zeker of je dit soort systeem PBs dan niet meer ontvangt.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, maar dan ziet u zaken als ranks en dergelijke ook niet. Als u alleen berichten ontvangt van mensen die u volgen, dan zal het aantal berichten sterk afnemen, dan wel u krijgt ze niet meer. Het lijkt me onhandig maar het is maar wat u wilt. Als u niemand volgt, ontvangt u ook geen berichten.
Reputatie 1
Wat ik wil lijkt mij vrij duidelijk toch? ;)
PBs van iedereen behalve PBs over 'ranks' enzo.
Reputatie 7
Badge +4
Ach, behalve van de berichten heeft u ook geen last van de ranks, als dat voor u speelt, tenminste ;-)

Als u geen berichten wilt van het systeem dat u informeert over de ranks, dan krijgt u verder ook geen berichten, vrees ik. Het is ook maar net hoe erg je het vindt, die berichten nemen snel in frequentie af, alleen in het begin is het relatief vaak,

Hartstikke leuk. NOT, ik word nog steeds per e-mail gespamd met updates over rank, ook na de aanwijzingen te hebben opgevolgd.
Reputatie 2
Het valt wel mee. Je krijgt er drie in het begin: Op het juiste spoor, Sprinter en Intercity, en daar zit ik nog steeds op.
sz1rnbegjyx2v, heb je jouw Instellingen aangepast? Zo ja, en je blijft meldingen krijgen, kun je mij een printscreen sturen van hoe jouw instellingen eruit zien? Dit kun je doen via forum@ns.nl.
Ik denk dat ik nu zoals ik wil geen e-mails meer ontvang. Mocht het toch niet in orde zijn, dan zal ik uw advies opvolgen.
Is dit nog steeds niet fatsoenlijk opgelost. Ben gisteren beginnen op dit forum en nu al 6 mailtjes met privéberichten over mijn rank....
Moet ik daadwerkelijk privéberichten van mensen die ik niet volg uitzetten?
Reputatie 7
Badge +4
U kunt als u ingelogd bent uw naam rechtsboven klikken en dan onder Algemene instellingen een en ander aanpassen. Dat helpt in ieder geval. Bij privéberichten kunt u behoorlijk ingrijpen dan wel stopzetten.

Een nieuwe rank na 7 berichten en zes pb's is niet raar, maar wel erg merkwaardig. Men wil u stimuleren mee te doen op het forum, moet u maar denken. U moet echt verder niks. Veel mensen stellen een vraag en laten het dan voor wat het is.

Na vijftig goede antwoorden kun je spreken van wat kennis van zaken en is de eerste badge in zicht, de meeste mensen komen daar niet aan toe. Dat hoeft ook helemaal niet, hooguit als u het leuk vindt.
Reputatie 6
Dat gedoe met die ranks is allemaal "kleuterschool" geneuzel uit de tijd dat je nog blij was dat je een plakplaatjes van de juffrouw kreeg.
Gewoon uitzetten, net als priveberichten, wordt je ook niet gespamd door andere Community leden.

Reageer