beantwoord

Geld ontvangen voor een foto die van mij gemaakt voor de NS beelbank, waar kan ik deze vinden?

• 15 January 2015
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Op station Zwolle is deze zomer spontaan een foto van mij gemaakt tijdens het inchecken.
Ik kon een formulier invullen waarmee ik akkoord ging met het eventueel gebruiken van deze foto voor een folder van de NS.
Als dit zou gebeuren, zou ik hiervoor geld ontvangen en een mail krijgen. Dit geld heb ik ontvangen, de mail echter nooit.
Ik ben toch benieuwd waar ik deze foto terug kan vinden, de klantenservice kan mij hierbij niet helpen. De storting staat o.v.v. NS Beeldbank. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Marjan NS 16 January 2015, 10:41

Hallo Lisette, We gaan voor je uitzoeken waar jij je foto terug kan vinden. Kan je mij je gegevens en emailadres in een privebericht sturen? Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'. Groet, Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lisette, We gaan voor je uitzoeken waar jij je foto terug kan vinden. Kan je mij je gegevens en emailadres in een privebericht sturen? Je stuurt mij een privebericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'. Groet, Marjan

Reageer