beantwoord

geld terug

  • 19 mei 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi ik heb een dagkaart gehaald maar blijkbaar is die niet geldig tijdens de spits nu kan k hem dus niet gebruiken en moest ik een nieuw kaartje halen. Is het mogelijk mijn geld terug te krijgen aangezien ik er geen gebruik van heb kunnen maken?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 mei 2021, 16:57

Aangezien bij aanschaf vermeld wordt dat de kaart alleen in de daluren geldig is, en niet is te controleren of je er mee gereisd hebt of niet, zou dat wel 's een lastig verhaal kunnen worden.
Je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService om te kijken of ze uit coulance iets voor je kunnen betekenen, maar ik zou er niet teveel op hopen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien bij aanschaf vermeld wordt dat de kaart alleen in de daluren geldig is, en niet is te controleren of je er mee gereisd hebt of niet, zou dat wel 's een lastig verhaal kunnen worden.
Je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService om te kijken of ze uit coulance iets voor je kunnen betekenen, maar ik zou er niet teveel op hopen.

Reageer