beantwoord

geld terug na een boete?

• 25 February 2018
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

een tijd geleden was ik mijn ov kaart vergeten maar ik moest gewoon naar mijn werk. ik kwam er op het station pas achter dat ik m'n kaart niet bij had en ben toch met de trein gegaan. nou heb ik gehoord dat NS mensen 1 keer vergeeft met dit soort dingen en dat ik mijn boete terug kan krijgen. klopt dat?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 February 2018, 17:21

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo sjoerd123 en welkom op het NS Forum,

Vanwege onze huisregels heb ik je naam gewijzigd. Het is niet toegestaan om NS in je naam te hebben staan omdat je anders kan worden aangezien voor een moderator. Spijtig dat je je OV-chipkaart was vergeten. Ik begrijp dat je een uitstel van betaling hebt ontvangen. In dat geval kan je het beste de acceptgiro afwachten en na ontvangst contact opnemen met onze klantenservice.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Hallo sjoerd123 en welkom op het NS Forum,

Vanwege onze huisregels heb ik je naam gewijzigd. Het is niet toegestaan om NS in je naam te hebben staan omdat je anders kan worden aangezien voor een moderator. Spijtig dat je je OV-chipkaart was vergeten. Ik begrijp dat je een uitstel van betaling hebt ontvangen. In dat geval kan je het beste de accept giro afwachten en na ontvangst contact opnemen met onze klantenservice.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

dankje voor het antwoord en sorry dat NS in mijn naam zat, het was niet mijn bedoeling om een regel te overtreden.
ik ga morgen dit proberen te fixen door te chatten.
Badge +3
Wacht de acceptgiro af en bel 030 751 5155 en je krijgt je € 50,- kwijtgescholden of (als je al betaald hebt) terug als het een eertste keer is. Hou het K×××××× (6 cijfers nummer dat je ook al hebt op het UVB doorslagvodje bewijs dat je in de trein gekregen hebt) bij de hand.

Afhankelijk van je abonnement (Dal Vrij, Taject Vrij, Studenten SRP) kan je ook de overige extra kosten terug krijgen.
Goedemorgen sjoerd123, kan gebeuren hoor 🙂 Ik ga er vanuit dat je goed geholpen wordt door mijn chat collega 🙂

Reageer