Gelukkig nieuwjaar.

Reputatie 7
Hallo beste vrienden.
Ik wou jullie nog een fijne jaarwisseling wensen.
Wat zijn jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar?
En zijn jullie van plan om veel met de trein te reizen in het nieuwe jaar? Ik in ieder geval wel hoor. 😌
Hoe dan ook..... een prettig nieuwjaar iedereen!

8 reacties

Gelukkig nieuwjaar @Trein-D en ik blijf ook in 2019 voor zover bekend gewoon actief als HC voor NS op zowel het conventionele (gewone) spoor als op de HSL (HogeSnelheidsLijn). Dus ik zal nog genoeg kilometers gaan maken in 2019 😁.

Natuurlijk ook de beste wensen voor de andere forumleden, moderatoren en collega's.
Reputatie 7
Loes schreef:

Gelukkig nieuwjaar @Trein-D en ik blijf ook in 2019 voor zover bekend gewoon actief als HC voor NS op zowel het conventionele (gewone) spoor als op de HSL (HogeSnelheidsLijn). Dus ik zal nog genoeg kilometers gaan maken in 2019 😁.

Natuurlijk ook de beste wensen voor de andere forumleden, moderatoren en collega's.

Wat fijn zeg, dat klinkt allemaal wel erg positief hoor. 😌
Reputatie 4
Ook vanaf hier allemaal de beste wensen en hoop dat het een goed treinjaar zal worden ook ik blijf er op uit trekken niet omdat het moet maar vooral vanwege mijn eigen plezier..
Reputatie 7
@Cornelis van den Berg. Wat leuk zeg. Heel veel plezier met je treinreizen hoor.
Gelukkig nieuwjaar allemaal 🙂
Wens een ieder een interessant 2019 op dit forum !

@Trein-D Hoop dat je dit forum in 2019 af en toe weer eens gaat opvrolijken en bedankt voor de steun in het afgelopen jaar.
Reputatie 7
Miriam NS schreef:

Gelukkig nieuwjaar allemaal :)

Wat lief van je, dankjewel Miriam. 😌
Reputatie 7
Perron23 schreef:

@Trein-D Hoop dat je dit forum in 2019 af en toe weer eens gaat opvrolijken en bedankt voor de steun in het afgelopen jaar.

Ach dat is aardig van je. Ik heb dit forum altijd een fijne plek gevonden en haalde hier altijd mijn inspiratie uit.
Ik vind het wel jammer om te zien dat het forum zo verlaten lijkt te zijn de laatste tijd. Daar moet echt verandering in komen vind ik.
Er zijn helaas ook wat mensen vertrokken heb ik gehoord van Nooduitgang.
Ik hoop dan maar dat we in dit nieuwe jaar een hoop (gezellige) nieuwe users erbij krijgen waardoor deze forum weer een levendige plek zal worden zoals het vroeger altijd was.

Hoe dan ik, ik wens jou in ieder geval een heel fijne nieuwjaar beste Perron23. 😊

Reageer