beantwoord

Gevonden voorwerpen

• 10 maart 2014
  • 2 reacties
  • 682 Bekeken

Eind vorig jaar heb ik in de trein van Alkmaar naar Utrecht een dure cameralens gevonden. Ik heb deze naar de gevonden voorwerpen balie in Utrecht gebracht. Waarom ben ik niet geinformeerd of de cameralens opgehaald is door de rechtmatige eigenaar? En waarom wordt de lens eigendom van de NS op het moment dat deze niet worden afgehaald?

groet,
Angelique
icon

Beste antwoord door Leny NS 11 maart 2014, 10:31

Beste Angelique01,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'. Normaliter ontvang je geen bericht of de eigenaar het eigendom heeft opgehaald. Wij bewaren het voorwerp 5 dagen op het station waar het ingeleverd is. Binnen deze termijn kan de klant zijn eigendom kosteloos ophalen op het betreffende station.
Na 5 dagen stuurt het station waar het voorwerp gevonden is het op naar het Centraal Bureau Gevonden Goed. Binnen 3 weken na een opsporingsbericht ontvangt de klant bericht of zijn eigendom is gevonden. Na een tijd worden niet opgehaalde voorwerpen aan opkopers verkocht.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Beste Angelique01,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'. Normaliter ontvang je geen bericht of de eigenaar het eigendom heeft opgehaald. Wij bewaren het voorwerp 5 dagen op het station waar het ingeleverd is. Binnen deze termijn kan de klant zijn eigendom kosteloos ophalen op het betreffende station.
Na 5 dagen stuurt het station waar het voorwerp gevonden is het op naar het Centraal Bureau Gevonden Goed. Binnen 3 weken na een opsporingsbericht ontvangt de klant bericht of zijn eigendom is gevonden. Na een tijd worden niet opgehaalde voorwerpen aan opkopers verkocht.
Hi Angelique,

Aangeven van een gevonden voorwerp bij de NS is natuurlijk altijd goed. Je kunt voortaan ook zelf gevonden voorwerpen opgeven op https://ilost.nl.

Groet,

Reageer