Geweld in het Openbaar Vervoer

• 29 March 2018
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo, ik ben geïnteresseerd in het geweld in het ov. Ik zou graag een gesprek met een personeelslid of reiziger willen voeren. Hoe ervaart u het geweld binnen het NS? Is er iemand die zijn/haar ervaring wilt delen? Voor een onderzoek op school ben ik opzoek naar ervaringen of informatie naar geweld in binnen het NS. Ik zou graag een interview willen voeren met een personeelslid of reiziger. Zelf heb ik nog nooit geweld mee gemaakt binnen het ov, daarom lijkt het mij interessant om wat ervaringen van een reiziger te horen of ervaringen van een personeelslid. Alvast bedankt! Groetjes, Chiara

7 reacties

Reputatie 7
Naar wie of wat ben je op zoek? Een personeelslid of een reiziger?
"Geweld in het NS", wat een vreemde titel.
Reis al zeker 40 jaar met NS, nooit geweld mee gemaakt.
Verder, misschien prettig aan te geven waarom je geïnteresseerd hierin bent en wat je met de evt verkregen info gaat doen.
Ik ben opzoek naar de ervaringen van een personeelslid en van reizigers.
En waarom dan ?
En waarom dan ? Voor een onderzoek voor mijn opleiding, moet ik een expert worden in het onderwerp wat ik heb gekozen. Het onderwerp dat ik heb gekozen is geweld binnen het OV.
Reputatie 7
Hallo Chiara en welkom op het NS Serviceforum.

Wij ontvangen vaker vragen op dit forum m.b.t. bepaalde opdrachten voor school/universiteit e.d.
Wat ik je kan adviseren is om jouw vragen hier openbaar aan de community te stellen. Er is hier ontzettend veel kennis aanwezig waar je gebruik van kunt maken, maar het helpt ons om concrete vragen te ontvangen. Op basis daarvan kunnen we kijken naar de verschillende facetten van jouw verzoek en hier zo inhoudelijk mogelijk op ingaan. Wij kijken uit naar jouw vraagstukken!
Reputatie 7
Als je specifieke vragen hebt voor NS personeel, mag je die gerust aan me stellen. Dat kan via dit topic, Of via een privé bericht (dan klik je op mijn naam en stuur bericht)

Reageer