Gezocht: machinist woonachtig in Enschede voor interview

• 3 juni 2019
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Hi allemaal!

Mijn naam is Leander, ik studeer Creative Business aan Hogeschool Saxion in Enschede. Dit kwartiel zijn we veel bezig met journalistiek en hebben we de opdracht gekregen om een interview af te nemen van iemand uit Enschede. Ik kom hier oorspronkelijk niet vandaan en ken dus ook geen interview-waardige personen hier. Daarom ga ik maar uit van mijn interesses: treinen. Het lijkt mij interessant om een machinist van de NS te interviewen over zijn/haar werkzaamheden en zijn/haar relatie tot Enschede. Via de twitter van de NS werd ik doorverwezen naar dit forum. Vandaar dat ik hier het verzoek wil uitzetten aan alle lezers om met mij mee te denken. Kennen jullie iemand die geïnteresseerd zou zijn in het geven van een interview? Weten jullie bijvoorbeeld twitter-accounts van machinisten uit Enschede? Het interview zal trouwens niet langer dan een uur duren.

Hopelijk zit ik forumtechnisch op de goeie plaats, zo niet dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor de gedane moeite!

Vriendelijke groeten,
Leander

2 reacties

Reputatie 2
Welkom op deze NS Community.
Op deze Community zitten amper personeelsleden van NS, het is een klant-helpt-klant forum.
Ivm de privecy kan de NS moderatie je ook niet helpen aan gegevens van NSers.

Ik zou een alternatief bedenken, bv de straat op gaan in Enschede en wat interviews afnemen bij bv winkels of openbare instellingen.
Goedemiddag SaxionCBer en welkom bij de NS Community!

De Community is in principe een beter platform dan Twitter, gezien we wel iets aan machinisten actief hebben, maar het zijn er inderdaad niet veel en ik weet ook niet zeker of Enschede hun standplaats is. Ik kan intern voor je een balletje opgooien, kijken of ik je misschien in contact kan brengen met iemand, maar ik acht die kans niet zeer groot. De suggestie van AbbeyRoad is natuurlijk ook een optie!

Als je wilt dat ik alsnog even intern wat ga rondvragen lees ik het graag!

Edit: Ik heb helaas geen reactie meer gekregen van SaxionCBer dus ga ervan uit dat hij zijn plan heeft aangepast op advies van AbbeyRoad.

Reageer