Gezocht: mensen met PTSS voor documentaire

• 3 May 2018
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Beste mensen van de NS community,

Ik ben op zoek naar mensen met een Post Traumatische Stress stoornis of een specifieke angst stoornis (zoals angst voor het openbaar vervoer) voor een bijzonder documentaire project over de radicaal nieuwe, succesvolle behandel methode van Dr. Merel Kindt, hoogleraar klinische psychologie aan de Universiteit van Amsterdam.

U kunt mij een persoonlijk bericht sturen, mailen (eschellekens7@gmail.com) als u meer informatie wilt, geïnteresseerd bent, of mij in contact kunt brengen met iemand die eind Mei gedurende twee dagen in Amsterdam behandeld zou willen worden en mee zou willen doen aan dit bijzondere documentaire project. U mag dit bericht ook delen op uw social media.

Met vriendelijke groet,
Eline Helena Schellekens

This topic has been closed for comments

1 reactie

Beste Eline.

Welkom op onze community. Wat een interessant onderzoek.

Je bericht sluit niet helemaal aan op wat we op deze community doen, en dat komt met name door de URL die wordt genoemd en het mailadres. Ik begrijp natuurlijk dat het geen reclame is, maar het is wel een oproep ergens aan mee te doen.

Om je toch enigszins te helpen bij je onderzoek, heb ik je bericht aangepast. De verwijzing naar het onderzoek, de URL naar de regisseur en de URL naar het magazine heb ik verwijderd. Jouw mailadres laat ik bij wijze van uitzondering staan. Mochten er mensen op de NS Community zijn die zich aangesproken voelen, kunnen zij je benaderen. Dit topic sluit ik hierbij.