beantwoord

Goederen spotten te Swalmen

• 30 maart 2020
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik woon in Swalmen en wil graag goederentreinen spotten, nu weet ik dat er ongeveer 4 treinen p.d. doorkomen, heeft iemand een dienstregeling?

icon

Beste antwoord door Aar 31 maart 2020, 10:35

Somda gaat niet echt over goederentreinen. 

Misschien kan je wat vinden op de site van RolandRail of het forum van SionRail. 

Onthoud wel dat de dienstregeling van goederentreinen vaak afwijkt vanwege vertragingen, en dat ze moeten wachten op een nieuw pad op het spoor.

En vooral in deze crisis is er ook kans dat bepaalde goederentreinen ook niet rijden. 

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag tieske05 en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat wij, namens NS in ieder geval, geen dienstregeling beschikbaar hebben voor goederentreinen. Ik zal je hier dus niet mee kunnen helpen. Het is goed mogelijk dat een andere gebruiker deze informatie wél beschikbaar heeft, maar ik denk dat je meer kans op succes hebt als je deze vraagt stelt op een platform specifiek voor treinspotters. Somda is daar een goed voorbeeld van!

Reputatie 1

Hoi Stijn, ik snap de dienstregeling van somda niet, iemand anders die een website met tijdstippen van doorkomsten heeft?

Reputatie 6
Badge

Somda gaat niet echt over goederentreinen. 

Misschien kan je wat vinden op de site van RolandRail of het forum van SionRail. 

Onthoud wel dat de dienstregeling van goederentreinen vaak afwijkt vanwege vertragingen, en dat ze moeten wachten op een nieuw pad op het spoor.

En vooral in deze crisis is er ook kans dat bepaalde goederentreinen ook niet rijden. 

Reageer