beantwoord

Goederentreinen op Zaandam spotten

• 14 februari 2020
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is me eerste topic dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe :). Ik zou graag op station Zaandam goederentreinen willen spotten maar kan nergens een dienstregeling vinden. De links naar dienstregelingen in een andere topic werken niet meer. Ik weet dat er meestal ‘s avonds goederentreinen langs komen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes,

Mees

icon

Beste antwoord door Danny NS 14 februari 2020, 17:14

Hoi meesvdw en welkom bij de NS Community!

Treinen spotten is altijd een leuke bezigheid als je het mij vraagt. De dienstregeling van goederentreinen zijn bij NS niet heel bekend, ik heb het hier zo niet voor je liggen. Ik zie wel dat er in het verleden een topic over is gestart, misschien heb je hier iets aan.

Tevens is er een forum somda.nl waar vele dienstregelingen worden besproken en gedeeld. Wellicht is dit het kijken waard. Veel succes!

Bekijk origineel

2 reacties

Treinen spotten is altijd een leuke bezigheid als je het mij vraagt. De dienstregeling van goederentreinen zijn bij NS niet heel bekend, ik heb het hier zo niet voor je liggen. Ik zie wel dat er in het verleden een topic over is gestart, misschien heb je hier iets aan.

Tevens is er een forum somda.nl waar vele dienstregelingen worden besproken en gedeeld. Wellicht is dit het kijken waard. Veel succes!

Hai Danny, bedankt voor je reactie! Ik had die topic gezien alleen de linkjes naar de dienstregelingen werken niet meer. Ik zal even op somda kijken

Reageer