Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

Toon eerste bericht

177 reacties

Als ik mee mag, ben ik graag aanwezig!
Reputatie 7
Wat een leuke ideëen allemaal. Laten jullie het ons weten als er een concreet plan is? Want ik vrees dat we dan wel wat extra moderatie-activiteit moeten inplannen. 😂
Reputatie 7
Nou: als we allemaal gaan, dan is er niemand om de forumleden van een goed antwoord te voorzien! Dan zullen de moderators hard aan de bak moeten natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +3
Dan zorgen we toch dat we mobiel aanwezig zijn? Komt er een vraag binnen dan gooien we die in de groep en hoeft slechts één van de aanwezigen een antwoord te formuleren. Nog veel efficiënter ook.
Nou: als we allemaal gaan, dan is er niemand om de forumleden van een goed antwoord te voorzien! Dan zullen de moderators hard aan de bak moeten natuurlijk.

We gaan niet allemaal hoor Thomas, ga uit van een beperkte groep die ook nog rekening moet houden met vooraf gedefinieerde voorwaarden. Zoals bijvoorbeeld geen foto's van leden die dat niet wensen. Denk dat we allemaal redelijk op onze privacy gesteld zijn . T-D wil niet mee, dus je hebt een backup. ;)

Heerlijk even roddelen over de moderators. 😉
Reputatie 7
Dan moet ik er niet bij zijn, lijkt me? 🙂
Ik hoor graag wat het plan is, als jullie het tijdig aangeven, dan motiveer ik hier de bende wel eem.
Wil wel een middagje waarnemen daar hoor, dan komt het vast goed, 'ie belt maar eem ja. Kan ik m'n accent weer af gaan stoffen, lol.
Leuk initiatief, Nooduitgang! :)

Ik moet er even weer inkomen zo na mijn zwangerschapsverlof 😛 Roddels? Wie praat me bij 😉 😛
23 december 15:00 Utrecht. Stuur even een pb'tje als je mee wil, maar ook gaat. 🙂
Superleuk initiatief Nooduitgang!
Reputatie 6
Badge
Leuk! Ik ben d;r bij! 🙂
Badge +3
Zo te zien heb ik dan vrij, dus ben ik er wel bij.
Reputatie 4
Hartstikke leuk.
Leeeeeeeuk! Alvast veel plezier gewenst op 23 december voor degenen die gaan 🙂. Ik verwacht toch op z'n minst een groepsfoto, dan weten we nog steeds niet wie wie is natuurlijk 😉 #nieuwsgierig.
Met maximaal 10 deelnemers maak je het wel heel erg exclusief, denk dat je er al lang bent.
Op zich zou ik het dus ook wel leuk vinden...
Ik zou heel graag willen, maar heb dan andere verplichtingen op 23.12.2017 😞
Nou, ik heb soms problemen als ik via de tablet een pb probeer te sturen. Diegene die dat probleem kan oplossen krijgt van mij een fles wijn! Het is een hardnekkig probleem. ?
Ik zwijg wijselijk.. er waren tijden dat ik een extra dagtaak had aan vrienden/kennissen die mij belden op de meest onmogelijke tijdstippen.. :$
Heb ik ook tijden gedaan inderdaad, tegenwoordig zeg ik dat ik alleen verstand heb van treintjes, niet van computers. Onzin, maar ach, het werkt. Als er een fles wijn tegenover zou staan doe ik het met liefde 🆒
Hoe meer wijn, hoe meer verstand ik ervan heb 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Mijn broer is mijn helpdesk en die drinkt geen wijn 😳
Reputatie 7
Badge +4
Ik drink wel wijn en ben geen helpdesk ;-)

Voordeel van een Mac, dan heb je die ook niet nodig. Dat ding doet het gewoon.
Nou, jullie bellen maar raak, ik trek de fles open. Fijne avond 🆒
Dan schenk ik ook maar een glaasje in Henk. 😉
Wil geen reclame maken, maar de eerste slok bevalt me wel. 😳
Proost allemaal ????????

Reageer