Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

Toon eerste bericht

177 reacties

Reputatie 7
Pak ik maar een Juupje dan
Altijd nog welkom bij ome Henk, heb genoeg in huis 😳 Bier, Hertog Jan, moet op. Geef er weinig om. Wie helpt ff mee? 😛
Reputatie 7
Badge +3
Heb vroege dienst morgen. Ik heb al een stinkende knoflook geregeld om op te vallen ???

Blij ik dan niet bij jou in de trein hoef te zitten 😛
Reputatie 7
Altijd nog welkom bij ome Henk, heb genoeg in huis 😳 Bier, Hertog Jan, moet op. Geef er weinig om. Wie helpt ff mee? :P Ja zou graag willen, maar veel te ver weg joh haha
Reputatie 7
Badge +3
Het aantal plaatsen is zo wel bezet. 🙂

Aanmelden is niet meer mogelijk.

Oh, ik was nog aan het overdenken of ik wel of niet wilde gaan en nog niet gereageerd. Nu te laat dus, jammer.
Afgezien van Robert ken ik niemand van de forummers.
Kwakkeloos overnemen van Google valt nog wel eens vies tegen :)

@Momo Doe het helaas weinig maar ben zelf gek op het voorkant-werk, juist om lekker in contact te zijn met gebruikers. Dat het minder gewaardeerd werk is, ach, so be it. Uitgebreide documentatie schrijven heeft weinig zin inderdaad, zelfs als er wel tijd is om het door te nemen. Vaak zit er op een afdeling wel iemand die je wel kunt motiveren om zich erin te verdiepen, welke daarna directe collega's weer kan helpen bij relatief eenvoudige problemen. En anders 030-belhenk 😳
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad Henk. Vaak kom je gaandeweg toch zelf wel achter bepaalde dingen. Het heeft vaak geen zin om alles door te lezen en uit te spitten, zeker wanneer je sommige functies toch niet gebruikt of nodig hebt. Wanneer je iets wel nodig hebt kun je alsnog gaan kijken.
En op de afdeling heeft de ene dit gevonden en ander dat en weer een ander heeft daar een handig trucje voor. Met zijn allen kom je er wel. Werkt vaak beter veel beter dan een map vol Job Aids :8
Slapen in de trein is echt een aanrader en straks hoef ik ook niet meer over te stappen en kan ik 10 minuten langer slapen. Wel mijn wekker zetten want anders ben ik te laat op mijn werk en moet ik of trakteren op Limburgse vlaai of Bossche bollen. 😳
Reputatie 7
Badge +3
Slapen in de trein is echt een aanrader
Zo comfortabel zitten de stoelen toch niet? Zou mij echt niet lukken. In een vliegtuig kan ik niet eens slapen. Ik lees dan zo ongeveer een heel boek uit op een vlucht naar de US.

Reputatie 7
Badge +3
Ha Nooduitgang, al vanuit de trein foto's plaatsen? 😛 Ik ben net enkele minuten weer thuis.

Loes, ik kan je zeggen, het was ook lekker.
En voor de rest zeggen we lekker helemaal niks meer. ;-)

Laat de rest maar fantaseren. ??
Reputatie 7
Badge
Vet raar. Ik zag net Henk op een 1 van die foto´s. Maar wel leuk hoor om jullie in het echt te zien.
Jullie hebben natuurlijk flink lopen rodelen over mij. Ik voel dat gewoon aan mijn 6e zintuig.
(grapje)
Hoe dan ook....ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben gehad samen. 🙂
Reputatie 7
Badge
Hoe ziet Nooduitgang er eigenlijk uit? Heeft ie nou een brilletje op ofzo? 🙂
Reputatie 4
Voor jou een vraag, voor ons een weet :)
Alle gekheid op een stokje: meeting is wat mij betreft een succes geweest. Op naar een volgende!
Reputatie 7
Badge
Voor jou een vraag, voor ons een weet :)

Maar ik wil het ook weten hoor. 😛 Ik ben nu super nieuwsgierig geworden.
Reputatie 7
Ziet er gezellig uit jongens :)
Echt wat gemist zo te zien.

@Henk, referentiepunt, een glas wijn? Haha
Reputatie 7
Badge
Glas wijn?
@Trein-D,
Dit is de informatie waarmee jij (en ook de meelezers) het moet doen. Geen namen, geen andere foto's en geen andere info.?

(P.S. Natuurlijk heb IK wel over je zitten roddelen. ☻ Echter dat kan ik natuurlijk niet op het forum plaatsen. ☻)
Reputatie 7
Badge +3

@Henk, referentiepunt, een glas wijn? Haha

De wijnfles (of waren het er nu 2 Henk?) is bewust buiten beeld gehouden. We hebben hem bijna naar het station moeten dragen :P:P:P
Reputatie 7
Badge +4
Als Henk na een tijdje drie glazen ziet, neemt hij gewoon de middelste.
Reputatie 7
Badge
Oke,,,weetje wat...ik ga het nu gewoon even heel brutaal vragen. Wie is er nou allemaal op de meeting aanwezig geweest? Mag ik dat even vragen?
Wat grappig dat jullie het ook daadwerkelijk voor elkaar gekregen hebben zo'n meeting te plannen, lukt mij al zowat nooit met m'n eigen vrienden 😉
Badge
Leuk dat het een gezellige borrel was! 😉 Wellicht kom ik een volgende keer ook 'ns kijken, waarschijnlijk pas als ik 18 ben want dat geeft minder gedoe 🙂
Badge +3
...maar daar zouden toch poortjes moeten staan?).

Die staan er ook. Je ben toch niet achter één ons door een poortje gegaan?

Wij zijn (eerlijk waar) op automatische piloot met elkaar van Hoog Catharijne naar de perrons gelopen en ik herinner me geen poortje dus. Want we waren aan het praten en de CTA gaf aan 3 minuten voor een kus, hand en doei en naar spoor 18 rennen!

Herrie de roltrap (luxe 1e klas reizigster!) en ik met de trap.

Het resultaat was dus dat we in die trein zaten, maar ik dus ná het fluitsignaal weer uitstapte (een seconde of twee, maar de deuren bewogen nog niet hoor!) en dat zij lekker in de 1e klas kon plaatsnemen en ik een kwartier moest wachten op de volgende. De HC 6 bakken verderop maakte nog een gebaar maar vond het verder wel prima.

Appeltje/eitje dus (en even roken nog natuurlijk) bij dat CiCo paaltje op spoor 18/19 want daar mag het tenslotte!

Nee, dat laatste is flauw want de rookzone is voorbij het CiCo paaltje en de bankjes maar je kunt het bordje zien vanaf daar.

FiJnE fEeStDaAgEn allemaal! Let it Snow!

Reageer