Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

Toon eerste bericht

177 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is het inderdaad makkelijk dat iemand dat kan oplossen. Voor iemand met Informatica HBO op zak, zal het een makkie zijn, maar voor de wat minder gezegenden op dat punt is het vaak een wirwar. Ik krijg sommige berichten niet of zeer traag verstuurd op de tablet en vraag me af hoe dat kan.

Pff, die fles wijn loop ik mis.
Ik zwijg wijselijk.. er waren tijden dat ik een extra dagtaak had aan vrienden/kennissen die mij belden op de meest onmogelijke tijdstippen.. :$
Heb ik ook tijden gedaan inderdaad, tegenwoordig zeg ik dat ik alleen verstand heb van treintjes, niet van computers. Onzin, maar ach, het werkt. Als er een fles wijn tegenover zou staan doe ik het met liefde 🆒
Reputatie 7
Badge +4
Heb je ook verstand van optocouplers? 😉
Hoe meer wijn, hoe meer verstand ik ervan heb 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Mijn broer is mijn helpdesk en die drinkt geen wijn 😳
Reputatie 7
Badge +4
Ik drink wel wijn en ben geen helpdesk ;-)

Voordeel van een Mac, dan heb je die ook niet nodig. Dat ding doet het gewoon.
Nou, jullie bellen maar raak, ik trek de fles open. Fijne avond 🆒
Dan schenk ik ook maar een glaasje in Henk. 😉
Wil geen reclame maken, maar de eerste slok bevalt me wel. 😳
Proost allemaal ????????
Reputatie 7
Pak ik maar een Juupje dan
Altijd nog welkom bij ome Henk, heb genoeg in huis 😳 Bier, Hertog Jan, moet op. Geef er weinig om. Wie helpt ff mee? 😛
Heb vroege dienst morgen. Ik heb al een stinkende knoflook geregeld om op te vallen ???
Reputatie 7
Badge +4
Joustra Beerenburger? Tijd voor een Dockummer kofje, het is november tenslotte. Veel slagroom graag!
Reputatie 7
Badge +3
Heb vroege dienst morgen. Ik heb al een stinkende knoflook geregeld om op te vallen ???

Blij ik dan niet bij jou in de trein hoef te zitten 😛

Dan vertrek ik wat later. ;-)

(Welterusten en tot morgen. ?)
Reputatie 7
Altijd nog welkom bij ome Henk, heb genoeg in huis 😳 Bier, Hertog Jan, moet op. Geef er weinig om. Wie helpt ff mee? :P Ja zou graag willen, maar veel te ver weg joh haha
Badge +3
Heb je ook verstand van optocouplers? ;-)
Moi Thom! Ik had in de jaren 80 een Philips P2000 computer (de rest had een Commodore 64) en daarmee stuurde ik een matrix van 8×8 discolampen aan op 220V.. via triacs en optocouplers natuurlijk!

U ziet, van alle markten thuis 😛 Aanraken van sommige onderdelen leverde wel de nodige 'auw' momenten op.

Hooghoudt oude graanjenever ook best lekker af en toe.
Ja zou graag willen, maar veel te ver weg joh haha
Ja, ik wil hier ook weg, maar jouw hoek is me ook net effe iets te ver uit de richting, lol. En zo blijven we hier toch weer wonen, in dit gehucht.
Reputatie 6
Badge
Haha, computerproblemen in het algemeen is meer Systeembeheer, Netwerkbeheer is echt zoals het klinkt: netwerken opzetten en zorgen dat iedereen kan doen waar hij/zij voor gemachtigd is. Leuk dat er hier meer ICT'ers zitten. Ik denk wel dat jullie ruim 30 jaar ervaring meer hebben dan ik 😛
Het aantal plaatsen is zo wel bezet. 🙂

Aanmelden is niet meer mogelijk.
Ik denk wel dat jullie ruim 30 jaar ervaring meer hebben dan ik :P
Ik in ieder geval niet, lol.
Reputatie 7
Badge +3
Het aantal plaatsen is zo wel bezet. 🙂

Aanmelden is niet meer mogelijk.

Oh, ik was nog aan het overdenken of ik wel of niet wilde gaan en nog niet gereageerd. Nu te laat dus, jammer.
Afgezien van Robert ken ik niemand van de forummers.
Reputatie 7
Badge +3
Ik denk wel dat jullie ruim 30 jaar ervaring meer hebben dan ik :P
Ik in ieder geval niet, lol.

Wel 30 jaar werkervaring, alleen niet in de ICT. Bij PC problemen op werk is het gewoon 111 bellen :$:P
Ja, maar dat geldt voor mij ook hoor. Werk zelf maar weinig met bijvoorbeeld Office-tools, kregen we Office365, kreeg ik het niet voor elkaar om gedeelde mailboxen zichtbaar te krijgen. Bleek een paar klikken te zijn, maar je moet het effe weten. Gewoon 7777 bellen idd 😳

Reageer