Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

Toon eerste bericht

177 reacties

En voor de rest zeggen we lekker helemaal niks meer. ;-)

Laat de rest maar fantaseren. ??
Reputatie 6
Badge
Ik was ook iets om 21:30 weer thuis. :)
Het was een leuke middag en avond geweest. Leuk om elkaar te ontmoeten, leuke gesprekken gehad, en heerlijk genoten van mijn medium Rump-steak met een volle bak heerlijke cole-salade.
Badge +3
Ik had een kwartier eerder thuis kunnen zijn, maar net voor vertrek (toen Herrie tegen me zei "da's lang geleden dat ik 2e klas gezeten heb") realiseerde ik me dat ik niet eens ingecheckt had in Utrecht (vanuit Hoog Catharijne, maar daar zouden toch poortjes moeten staan?).

Dus maar de trein uit (1 seconde na het fluitsignaal!) en bij het paaltje op het perron ingecheckt.

Kon Herrie alsnog plaats nemen in de 1e klas, haha! 😛
Reputatie 7
Badge
Vet raar. Ik zag net Henk op een 1 van die foto´s. Maar wel leuk hoor om jullie in het echt te zien.
Jullie hebben natuurlijk flink lopen rodelen over mij. Ik voel dat gewoon aan mijn 6e zintuig.
(grapje)
Hoe dan ook....ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben gehad samen. 🙂
Mij? Op welke foto's? Denk het niet. Ik ben veel knapper 🆒

Nee serieus, ik sta hier niet op de foto. Ook niet een klein beetje. Je ziet enkel een referentiepunt op de foto van Robert, als je me écht kent 🙂 En ik denk niet dat iemand hier me écht kent, tbh.
Reputatie 7
Badge
Mij? Op welke foto's? Denk het niet. Ik ben veel knapper 🆒

Nee serieus, ik sta hier niet op de foto. Ook niet een klein beetje. Je ziet enkel een referentiepunt op de foto van Robert, als je me écht kent 🙂 En ik denk niet dat iemand hier me écht kent, tbh.

Ooh ooh....dan zal ik mij wel vergist hebben dan he... want Ik dacht toch echt heel even dat ik een glimp van jouw had opgevangen. 🙂 Maar dat is dus niet zo omdat jij veel knapper bent.? 😛 Oke dan.
Reputatie 7
Badge
Hoe ziet Nooduitgang er eigenlijk uit? Heeft ie nou een brilletje op ofzo? 🙂
Reputatie 4
Voor jou een vraag, voor ons een weet :)
Alle gekheid op een stokje: meeting is wat mij betreft een succes geweest. Op naar een volgende!
Reputatie 7
Badge
Voor jou een vraag, voor ons een weet :)

Maar ik wil het ook weten hoor. 😛 Ik ben nu super nieuwsgierig geworden.
Reputatie 7
Ziet er gezellig uit jongens :)
Echt wat gemist zo te zien.

@Henk, referentiepunt, een glas wijn? Haha
Reputatie 7
Badge
Glas wijn?
@Trein-D,
Dit is de informatie waarmee jij (en ook de meelezers) het moet doen. Geen namen, geen andere foto's en geen andere info.?

(P.S. Natuurlijk heb IK wel over je zitten roddelen. ☻ Echter dat kan ik natuurlijk niet op het forum plaatsen. ☻)
HAHAHAHAHA, duidelijk weer dit :P

Maar nee, sorry.
Reputatie 7
Badge
@Trein-D,
Dit is de informatie waarmee jij (en ook de meelezers) het moet doen. Geen namen, geen andere foto's en geen andere info.?

(P.S. Natuurlijk heb IK wel over je zitten roddelen. ☻ Echter dat kan ik natuurlijk niet op het forum plaatsen. ☻)

Nou ja....negatieve aandacht is beter dan helemaal geen aandacht zullen we maar zeggen he....

Maar beste Nooduitgang. Heb jij nou een soort brilletje op ofzo? zoiets zag ik op de foto. :)
Was er trouwens ook een moderator bij jullie meeting ?......zeg maar....om te voorkomen dat er anders ruzie aan tafel zou kunnen ontstaan ofzo.
Jij hebt namelijk nog wel eens de neiging om een conflictje te kunnen starten zo op zn tijd.
Reputatie 7
Badge +3

De wijnfles (of waren het er nu 2 Henk?) is bewust buiten beeld gehouden. We hebben hem bijna naar het station moeten dragen :P:P:P
Reputatie 7
Badge +4
Wat is de overeenkomst tussen Henk en een Amerikaanse auto uit de jaren vijftig?

Moeilijk he, Trein D. 😉
Reputatie 7
Badge

De wijnfles (of waren het er nu 2 Henk?) is bewust buiten beeld gehouden. We hebben hem bijna naar het station moeten dragen :P:P:P

Ja, Momo jouw heb ik ook op de foto gezien volgens mij. Klopt dat?
Reputatie 7
Badge
Wat is de overeenkomst tussen Henk en een Amerikaanse auto uit je jaren vijftig?

Moeilijk he, Trein D. ;-)

Ja zeker ja. 😞 Mijn hersentjes krijgen nu te veel informatie binnen. Maar uuh...was jij ook bij de meeting Thom?
Wat heb ik toch weer wat gemist zeg ?. Jammer dat ik gisteren HSL had.
Reputatie 7
Badge +4
Als Henk na een tijdje drie glazen ziet, neemt hij gewoon de middelste.
Oh jongens, jullie praten me een drankprobleem aan.

Het eerste glas is pas bij thuiskomst gedronken.

De fles heeft de avond toen niet meer gehaald.

En nu even inkopen doen.

Kusjes.
Reputatie 7
Badge
Oke,,,weetje wat...ik ga het nu gewoon even heel brutaal vragen. Wie is er nou allemaal op de meeting aanwezig geweest? Mag ik dat even vragen?
Reputatie 6
Badge
Oke,,,weetje wat...ik ga het nu gewoon even heel brutaal vragen. Wie is er nou allemaal op de meeting aanwezig geweest? Mag ik dat even vragen?
*Steekt zijn vinger in de lucht
Reputatie 7
Badge +4
*Steekt zijn vinger in de lucht

Nooduitgang heeft aangegeven dat hij ze niet bekend maakt. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik had een kwartier eerder thuis kunnen zijn, maar net voor vertrek (toen Herrie tegen me zei "da's lang geleden dat ik 2e klas gezeten heb") realiseerde ik me dat ik niet eens ingecheckt had in Utrecht (vanuit Hoog Catharijne, maar daar zouden toch poortjes moeten staan?).

Die staan er ook. Je ben toch niet achter één ons door een poortje gegaan?

Reageer