Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

• Anonymous
  • 0 reacties
Natuurlijk niet via het Facebook groepsretour 😉

177 reacties

Reputatie 6
Badge
Volgens mij is Henk_NL voor mij tot nu toe de enige die ik wel eens gezien heb. 😉
Niet te missen!
Badge +3
Inmiddels al wel een paar mensen van Johnny Wonder gezien en gesproken (die doen o.a. de Facebook promitie voor NS). Wellicht dat die ook de borrel kunnen organiseren/faciliteren?

Producer Anne en fotograaf Christ, en telefonisch contact met Erryt NS en nog wat mensen. Enorm positief allemaal, houden zo!

Keertje borrelen lijkt me leuk, wie betaalt de rekening?
Klopt Henk, jij kan gewoon niet gemist worden ?
Jij wel dan? ? Kunnen we geen cabaretduo beginnen?
Jij wel dan? ? Kunnen we geen cabaretduo beginnen?

Kan een leuke voorstelling worden. :$:8 Naar de scène Forum (die wat langer duurt.) Kijk ik nu al uit. 😉
Reputatie 7
Badge
Ik ben benieuwd welke andere vaste gasten en moderators achter de accountd zitten ;-)
Daar zal je van schrikken. At the Internet, everyone can be a dog.

Ik ben overigens weg > Portugal
Kan een leuke voorstelling worden. :$:8 Naar de scène Forum (die wat langer duurt.) Kijk ik nu al uit. ;-)
Kijk dan! De eerste kaartjes zijn al verkocht! Hoppa 🆒

Ik ben overigens weg > Portugal
Oeh dat klinkt goed! Welke kant ga je op?
Portugal ligt in het zuiden Henk. 🙂
Reputatie 7
Badge
Oeh dat klinkt goed! Welke kant ga je op?
Noord-west, van Vigo tot Lissabon.

Noord-Oost heb ik vorig jaar gehad. Ook dat boemeltje van de burgemeester.
En Douro dal in maart, Tua, om via die nogsteeds niet opgeheven smalspoorbaan richting Lissabon.
Oh, dat is erg bekend terrein! Bij Valenca de grens over, of met de boot naar Caminha? Of ga je per spoor? 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Wat zijn de criteria voor de uitnodiging? Het lijkt mij ook wel leuk andere actieve forummers te ontmoeten!
Wat zijn de criteria voor de uitnodiging? Het lijkt mij ook wel leuk andere actieve forummers te ontmoeten!

Eerst zal ik een datum prikken, maar dat lukt pas volgende week. Dan moet ik iets cultureels bedenken op een centrale locatie. Dan nodig ik maximaal een man of 10 uit, maar wel in overleg. Echte criteria zijn er niet, al gaat het mij wel om leden die wat langer actief zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Moet het perse met een cultureel doel? Ik heb geen bezwaar, zoals je weet 😉 maar dat is wel iets om even te peilen denk ik.
Alleen borrelen en een hapje eten is ook goed hoor. Voor diegene die wat eerder zijn wil ik die optie wel openhouden. Dus als je bijvoorbeeld al om 14:00 zin hebt dan is dat mogelijk. (Als ik dan toch ergens ben, bezoek ik vaak iets) Maar aanschuiven om 16:00 bij de borrel en eventueel een hapje eten is ook prima. Lijkt mij voor de meesten het prettigst.
Mocht het te druk worden sla ik gerust over hoor, heb de meesten al wel gezien en gesproken immers, nieuwelingen gaan voor 🙂 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Centraal? Cultureel? Relevant?

Spoorwegmuseum 😃
Reputatie 7
Badge +4
Kijk!
Nog nooit geweest, maar dat lijkt mij wel wat. 🙂
Als ik mee mag, ben ik graag aanwezig!
Reputatie 6
Badge
Het hoeft geen heel speciale locatie te zijn. Een gezellige kroeg of cafétje met bar is ook wel goed, en bij voorkeur overdag (in het weekend)

Tipje: Mariaplaats in Utrecht.
Ik neem het mee Aar!
Reputatie 7
Wat een leuke ideëen allemaal. Laten jullie het ons weten als er een concreet plan is? Want ik vrees dat we dan wel wat extra moderatie-activiteit moeten inplannen. 😂
Voor degenen die dan vrij zijn en mee gaan op de borrel Thomas? ?
Reputatie 7
Nou: als we allemaal gaan, dan is er niemand om de forumleden van een goed antwoord te voorzien! Dan zullen de moderators hard aan de bak moeten natuurlijk.

Reageer