Groepsborrel. ??????? rond het einde van het jaar?

• Anonymous
  • 0 reacties
Natuurlijk niet via het Facebook groepsretour 😉

177 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dan zorgen we toch dat we mobiel aanwezig zijn? Komt er een vraag binnen dan gooien we die in de groep en hoeft slechts één van de aanwezigen een antwoord te formuleren. Nog veel efficiënter ook.
Nou: als we allemaal gaan, dan is er niemand om de forumleden van een goed antwoord te voorzien! Dan zullen de moderators hard aan de bak moeten natuurlijk.

We gaan niet allemaal hoor Thomas, ga uit van een beperkte groep die ook nog rekening moet houden met vooraf gedefinieerde voorwaarden. Zoals bijvoorbeeld geen foto's van leden die dat niet wensen. Denk dat we allemaal redelijk op onze privacy gesteld zijn . T-D wil niet mee, dus je hebt een backup. ;)

Heerlijk even roddelen over de moderators. 😉
Reputatie 7
Dan moet ik er niet bij zijn, lijkt me? 🙂
Ik hoor graag wat het plan is, als jullie het tijdig aangeven, dan motiveer ik hier de bende wel eem.
Wil wel een middagje waarnemen daar hoor, dan komt het vast goed, 'ie belt maar eem ja. Kan ik m'n accent weer af gaan stoffen, lol.
Leuk initiatief, Nooduitgang! :)

Ik moet er even weer inkomen zo na mijn zwangerschapsverlof 😛 Roddels? Wie praat me bij 😉 😛
Reputatie 6
Badge
Mocht dat uitje inderdaad naar een Museum gaan, kan iemand hier dan achteraf foto's van dat museum plaatsen? Lijkt me interessant. Uiteraard geen gezichten indien ongewenst.
23 december 15:00 Utrecht. Stuur even een pb'tje als je mee wil, maar ook gaat. 🙂
Superleuk initiatief Nooduitgang!
Reputatie 6
Badge
Leuk! Ik ben d;r bij! 🙂
Badge +3
Zo te zien heb ik dan vrij, dus ben ik er wel bij.
Reputatie 4
Hartstikke leuk.
Leeeeeeeuk! Alvast veel plezier gewenst op 23 december voor degenen die gaan 🙂. Ik verwacht toch op z'n minst een groepsfoto, dan weten we nog steeds niet wie wie is natuurlijk 😉 #nieuwsgierig.
Met maximaal 10 deelnemers maak je het wel heel erg exclusief, denk dat je er al lang bent.
Op zich zou ik het dus ook wel leuk vinden...
Reputatie 6
Badge
Ik zou zeggen als jullie met minder dan 11 man gaan, gebruik dan een groepsretour :P

Boze reactie onder de streep invoegen :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou zeggen als jullie met minder dan 11 man gaan, gebruik dan een groepsretour :P

Boze reactie onder de streep invoegen :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ga nou niet zitten trollen landrsthrn... Gewoon niet doen.
Durft er ook nog een moderator aan te schuiven?
Reputatie 7
Badge +4
Beetje een ongelukkig moment nu, binnen een half uur gaan we maar van uit.
Ik zou heel graag willen, maar heb dan andere verplichtingen op 23.12.2017 😞
Reputatie 6
Badge
Trollen zou ik het niet willen noemen. Dan denk ik toch wel dat je vaker onder de mensen mag komen. Oh wacht, daar is dit topic dus voor bedoeld. Ben trots op je 🙂
Jammer Erryt, misschien dat een andere moderator zin heeft. ;-)

@landstrhrn, Als je je opleiding ?‍? hebt afgerond mag je ook een keertje mee. Dan ben ik ook trots op jou 🙂 Afgesproken :?
Reputatie 6
Badge
Toevallig al gedaan, Netwerkbeheer. Een prachtige opleiding 🙂
Toevallig al gedaan, Netwerkbeheer HBO. Een prachtige opleiding :)

Gefeliciteerd, zeker een mooie opleiding en een baan is gegarandeerd. Zit zelf niet zo in de ICT, zie de computer meer als hulpmiddel. Maar ik werk wel veel met mensen. Dus voor ICT vragen kunnen we bij jou terecht?
Kijk, eindelijk iemand die ik kan bellen voor al m'n computerproblemen! 😃 😃
Nou, ik heb soms problemen als ik via de tablet een pb probeer te sturen. Diegene die dat probleem kan oplossen krijgt van mij een fles wijn! Het is een hardnekkig probleem. ?
Badge +3
Kijk, eindelijk iemand die ik kan bellen voor al m'n computerproblemen! 😃 :D
Ik zwijg wijselijk.. er waren tijden dat ik een extra dagtaak had aan vrienden/kennissen die mij belden op de meest onmogelijke tijdstippen.. :$

Hmm.. maar het zou me wel veel flessen wijn kunnen opleveren! 😛

Reageer